Islänningen Posted February 15, 2024 Posted February 15, 2024 Finns en snubbe i Skottland, som jagar råttor med luftgevär och mörkersikte. https://youtu.be/LI08kJpx6tc Förmodar att detta är en kombination som är (nästan) omöjligt att få licens på i Sverige. Quote
Hipshot Posted February 15, 2024 Posted February 15, 2024 Det där är en vanlig Fx.. den får du licens på utan problem alls. Men det här är en av de avgjort sämre jag sett faktiskt, han skjuter konstant högt! Och verkar inte ha vett att inse det.. Finns sjukt mkt mer roliga och bättre skyttar att kolla på utan tvekan! Quote
Islänningen Posted February 15, 2024 Author Posted February 15, 2024 26 minutes ago Hipshot sa: Det där är en vanlig Fx.. den får du licens på utan problem alls. Men det här är en av de avgjort sämre jag sett faktiskt, han skjuter konstant högt! Och verkar inte ha vett att inse det.. Finns sjukt mkt mer roliga och bättre skyttar att kolla på utan tvekan! Förstår att man kan få licens på en FX, men att jaga med mörkersikte på den är väl en annan femma eller? Quote
Hipshot Posted February 15, 2024 Posted February 15, 2024 18 minutes ago Islänningen sa: Förstår att man kan få licens på en FX, men att jaga med mörkersikte på den är väl en annan femma eller? Specar du optiken på dina andra bössor?? Quote
Islänningen Posted February 15, 2024 Author Posted February 15, 2024 1 hour ago Hipshot sa: Specar du optiken på dina andra bössor?? Det gör jag inte, men jag bryter inte mot lagen heller. Jag vill ju gärna behålla mina licenser. 😁 Quote
Recommended Posts