hs_merkel Posted March 29 Posted March 29 Finns det någe annat än sakos egna optilock? Leupold kanske? Skulle vilja ha Taleyringar men verkar inte finnas till Sako? S Quote
TekDr Posted March 29 Posted March 29 Leupold finns. Sen har du Osuma som gör en del rätt intressanta ringar. Brownells har talleybaser till sako om du vill gå den vägen. Quote
Joacim Posted May 13 Posted May 13 På 2024-03-29 at 15:13 hs_merkel sa: Finns det någe annat än sakos egna optilock? Leupold kanske? Skulle vilja ha Taleyringar men verkar inte finnas till Sako? S Sako ringmount (inte optilock) är ju trevliga om du vill ha ett par "smäckra" ringar. Quote
hs_merkel Posted May 13 Author Posted May 13 1 hour ago Joacim sa: Sako ringmount (inte optilock) är ju trevliga om du vill ha ett par "smäckra" ringar. De skiten jag har, hatar den där jävla plastringen 1 Quote
Islänningen Posted May 13 Posted May 13 55 minutes ago hs_merkel sa: De skiten jag har, hatar den där jävla plastringen Vilken tubdiameter? Quote
hs_merkel Posted May 13 Author Posted May 13 12 minutes ago Islänningen sa: Vilken tubdiameter? 1" Quote
Islänningen Posted May 13 Posted May 13 3 minutes ago hs_merkel sa: 1" Grabben har en Sako Vixen som har ett 1" Bushnell sikte på. Vi ska byta till en Swarovski med 30mm. Går säkert att avyttra ringarna. Ska se om jag kan få fram ett foto. Quote
Joacim Posted May 13 Posted May 13 2 hours ago hs_merkel sa: De skiten jag har, hatar den där jävla plastringen Ok, då förstår jag 👍🏼 Då skulle jag nog med lägga min röst på Leopolds ringmount istället. Quote
defransson Posted May 14 Posted May 14 Jag har satt en picatinnyskena på min så blev ju utbudet av ringar väsentligt bättre. Quote
Recommended Posts