Popular Post OlaK Posted August 5, 2024 Popular Post Posted August 5, 2024 Verney Carron Sagittaire. Mycket trevlig. Självöppnare, ejektorer med rejält klipp. 71cm pipor, 1/4 och 1/2. Pipväljare bakom toplevern, säkring i varbygeln. Med mina ögon bra ihopkommen. Funderar på om jag ska försöka få bort den svarta färgen, fylla i ny eller rent av skita i det. 7 Quote
tecno Posted August 5, 2024 Posted August 5, 2024 1 hour ago, OlaK said: Verney Carron Sagittaire. Mycket trevlig. Självöppnare, ejektorer med rejält klipp. 71cm pipor, 1/4 och 1/2. Pipväljare bakom toplevern, säkring i varbygeln. Med mina ögon bra ihopkommen. Funderar på om jag ska försöka få bort den svarta färgen, fylla i ny eller rent av skita i det. Låt vara 2 Quote
Dansken Posted August 5, 2024 Posted August 5, 2024 Det är bara å blästra å lacka mattsvart 😉 1 Quote
Hipshot Posted August 5, 2024 Posted August 5, 2024 Såg rejält trevlig ut, 12:a? Såg nästan nätt ut.. Quote
OlaK Posted August 5, 2024 Author Posted August 5, 2024 15 minutes ago Hipshot sa: Såg rejält trevlig ut, 12:a? Såg nästan nätt ut.. Japp, 12. 1 Quote
OlaK Posted August 7, 2024 Author Posted August 7, 2024 Ikväll ska hon luftas på trapbanan. Ska bli kul att se vad hon (jag) presterar. Ska även testa hagelsetet till dubbelstudsaren. Full och lite fullare. 🫣 1 1 Quote
OlaK Posted August 8, 2024 Author Posted August 8, 2024 Hon skötte sig fint. Att jag sedan slarvar med anlägget och skjuter högt är en annan sak. Merkeln är dock inget bössa för flygande vilt. 🤣 Lämnar nog iväg den och öppnar upp den lite. 2 Quote
Recommended Posts