Mr P Posted October 15 Share Posted October 15 Från ena lokalbladet i dag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alias Posted October 15 Share Posted October 15 25 minutes ago Mr P sa: Från ena lokalbladet i dag. Jag har för mig att man i mårdhundsprojektet har haft sändarförsedda s.k. "Judas"-individer som är tänkta att dra till sig sina artfränder så att dessa kan avlivas. Men det finns säkert någon här på forumet som har bättre koll än vad jag har. MVH Alias 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hipshot Posted October 16 Share Posted October 16 Stämmer, de steriliseras/kastreras och förses med sändare och släpps ut. Förmodar att de man haft blivit skjutna alt dött av andra orsaker och de behöver fylla på.. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Dansken Posted October 16 Popular Post Share Posted October 16 Naturens motsvarighet till svt's drag race ? 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts