Mad Mike Posted January 16 Posted January 16 Ingen nyhet och trodde inte jag skulle få habegär efter något nytt längre men finns det möjligen någon här som köpt och testat. Verkar onekligen fungera riktigt bra och eliminerar totalt behovet av ballistiska appar i skogen, det enda jag behöver är min avståndsmätare. https://www.leupold.com/custom-dial-system 1 Quote
Hipshot Posted January 17 Posted January 17 And so it beginns.. One Mile Yankee Mike is back!! 1 Quote
Mad Mike Posted January 17 Author Posted January 17 Om jag är back vet jag inte men det kittlade till i tarmluddet! 1 Quote
exabit Posted January 17 Posted January 17 Tilltalas också av dessa. Väldigt låg och smutt profil om man inte gillar targetrattar Låsknappen är genialiskt enkel. Quote
Mad Mike Posted January 17 Author Posted January 17 1 hour ago exabit sa: Tilltalas också av dessa. Väldigt låg och smutt profil om man inte gillar targetrattar Låsknappen är genialiskt enkel. Kan inte sluta tänka på detta, ruskigt sugen att köpa och testa, frågan är dock var jag vill ha den? 7mm Rem mag eller 260 rem Quote
sidelock Posted January 17 Posted January 17 6 minutes ago Mad Mike sa: Kan inte sluta tänka på detta, ruskigt sugen att köpa och testa, frågan är dock var jag vill ha den? 7mm Rem mag eller 260 rem 260, hela grejen med 7mm rem mag var väl att slippa ratta.😊 1 Quote
Mad Mike Posted January 17 Author Posted January 17 13 minutes ago sidelock sa: 260, hela grejen med 7mm rem mag var väl att slippa ratta.😊 Onekligen! 7:an är inskjuten för att kunna hålla mitt i upp till dryga 200m och det har fungerat väldigt bra. 260 är nog det logiska valet. Quote
Mad Mike Posted January 17 Author Posted January 17 För non u.s residents ska cds rattar beställas via generalagent som i detta fallet är Fondprodukter, nån som haft med dom att göra? Jag har aldrig handlat därifrån. Quote
Hipshot Posted January 17 Posted January 17 8 minutes ago Mad Mike sa: För non u.s residents ska cds rattar beställas via generalagent som i detta fallet är Fondprodukter, nån som haft med dom att göra? Jag har aldrig handlat därifrån. Montera på drillingen, den är väl rätt kass ballistiskt sett? 🙂 Handlat med dem.. köpte Howan via dem. De har växt och har en massa märken de säljer, brukar inte vara ett gott tecken. Men de är väl generalagent så förmodligen säljer de mest till detaljister? Quote
Mad Mike Posted January 17 Author Posted January 17 7 minutes ago Hipshot sa: Montera på drillingen, den är väl rätt kass ballistiskt sett? 🙂 Handlat med dem.. köpte Howan via dem. De har växt och har en massa märken de säljer, brukar inte vara ett gott tecken. Men de är väl generalagent så förmodligen säljer de mest till detaljister? Dom säljer via hemsidan, ser seriöst ut men vore kul med input från andra. Har både bra och rätt optik på drillingarna, 260 är det logiska valet. 1 Quote
Mad Mike Posted January 17 Author Posted January 17 Rättar mig själv, dom säljer endast till ÅF, ännu större behov av andras erfarenheter nu. Quote
Mad Mike Posted January 17 Author Posted January 17 Om det här blir krångligt är enda möjligheten att någon har en snäll u.s kontakt som hjälper till to order and ship. Quote
hs_merkel Posted January 17 Posted January 17 Jag har haft en Vx 3 4-12x40 Duplex med CDS, ok kikare men efter ett tag användande så när man trycke in knappen, så hoppa den inte ut och låste, då fick man vrida lite fram och tillbaka, mina satt monterade på bägge kikarsiktena,annars ok, bra klick sen är moa moa då, köpte från USA 2st för att sälja en för att finansiera kikaren jag skulle ha, Ser nu att CDS ser annorlunda ut? Kanske borttaget? Quote
Recommended Posts