karelsk blandning Posted February 7 Posted February 7 Funderar lite över en sån men vad finns det att passa in för stockar till en sån? En extra än den som sitter på hade vart intressant och nånting i syntet hade vart passande för mig. Quote
KJE81 Posted February 7 Posted February 7 20 minutes ago karelsk blandning sa: Funderar lite över en sån men vad finns det att passa in för stockar till en sån? En extra än den som sitter på hade vart intressant och nånting i syntet hade vart passande för mig. Något i den här stilen kanske? https://johannsen-shop.de/BRNO-ZKK-601-Pro-Varmint-Farbe-Black-Textured-Paint-Boyds-Schaft/268348 Quote
karelsk blandning Posted February 8 Author Posted February 8 12 hours ago KJE81 sa: Något i den här stilen kanske? https://johannsen-shop.de/BRNO-ZKK-601-Pro-Varmint-Farbe-Black-Textured-Paint-Boyds-Schaft/268348 Jo en sån hade säkert fungerat. Månntro om det för passa in nån annan syntet stock som är kort låda. Har inte ännu köpt någon sådan men vart lite sugen på en redan tidigare och sett att det fanns på annons nu. Hade gjort mer nytta med en sån än zg47an som bara står. Quote
Joacim Posted February 8 Posted February 8 Är du bekväm sedan innan med att säkringen löper på "fel håll"? Har haft exakt en ZKK-601 i 243win, den fick respass samma kväll som den landade hemma i princip, jobbigt att ställa om när man är van sedan 30år att säkringen manövreras fram för att vara osäkrad. Quote
karelsk blandning Posted February 8 Author Posted February 8 57 minutes ago Joacim sa: Är du bekväm sedan innan med att säkringen löper på "fel håll"? Har haft exakt en ZKK-601 i 243win, den fick respass samma kväll som den landade hemma i princip, jobbigt att ställa om när man är van sedan 30år att säkringen manövreras fram för att vara osäkrad. Nä det har jag inte ens tänkt eller vetat att den gör. Då är det nog bättre att se sig om efter något annat. Quote
karelsk blandning Posted February 9 Author Posted February 9 Fick nån ide att ha en kort låda med kontrollerad matning. Så kanske man ska kolla efter en ruger istället, har vart inne på en fån tidigare men stannat där. Quote
Joacim Posted February 9 Posted February 9 3 hours ago karelsk blandning sa: Fick nån ide att ha en kort låda med kontrollerad matning. Så kanske man ska kolla efter en ruger istället, har vart inne på en fån tidigare men stannat där. Är inne på min 5:e Ruger M77 nu, gillar de starkt. Visst lite grovhuggna men i övrigt riktigt trevliga. Så där gör du inte bort dig enligt mig iaf, dessutom ganska ofta till vettiga pengar med. 1 Quote
karelsk blandning Posted February 10 Author Posted February 10 18 hours ago Joacim sa: Är inne på min 5:e Ruger M77 nu, gillar de starkt. Visst lite grovhuggna men i övrigt riktigt trevliga. Så där gör du inte bort dig enligt mig iaf, dessutom ganska ofta till vettiga pengar med. Hur väl har dom du haft skjutit? Har haft ett gäng winchester 70 men har bara kvar min super grade med kontrollerad matning. Så är därför jag kollar lite på en ruger nu. Quote
Joacim Posted February 10 Posted February 10 1 hour ago karelsk blandning sa: Hur väl har dom du haft skjutit? Har haft ett gäng winchester 70 men har bara kvar min super grade med kontrollerad matning. Så är därför jag kollar lite på en ruger nu. Det har sällan varit några precisions vidunder men de brukar hålla 30-35mm i snitt när man håller i skaftet. Quote
Mad Mike Posted February 10 Posted February 10 1 minute ago Joacim sa: Det har sällan varit några precisions vidunder men de brukar hålla 30-35mm i snitt när man håller i skaftet. Är inne på min 4 ruger och här vill jag flika in att det jocke skriver stämmer men ruger är ett vapen som tjänar mycket på att plastbäddas och då halveras träffbilderna. 1 Quote
Recommended Posts