Hoppa till innehåll

här e Thomas!.


ThomasMamre

Recommended Posts

hej på er!... rätt ny på denna sida!.. varit reggad några månader!. men ej varit aktiv!. Thomas heter jag iaf 41 år bor i Norduppland!. flyttade dit okt 06. med min fru som är där ifrån samt våra två små prinsar!.. började med aktiv jakt direkt när jag flyttade dit, tog jägar examen i mitten på jan!. å köpte då osså min första egna bössa!.

Roggman en en av mina jakt vänner och va ja kan se en väldigt aktiv medlem på denna sida!... *S*.. eftersom jag e rätt ny!. både på denna sida å som jägare!... finns de tippa om bra sidor på nätet eller annat skoj!.. så tippsa gärna!....

så hoppas jag att ni har förstålese för att jag kan komma med en del dumma frågor!.. *S*... men hundar kan jag iaf!... har hafft brukshundar sedan jag var 15år å tränat dom!. framför allt i lydnad!.. och en del skydd.. så där kan jag kanske hjäpa er med tipps!..

förutom jakten och flugfiske.. så är de fallskärmshoppning som gäller för mej!. kör även hoj!....

må så gott!.. så höres vi på nätet 8)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Tjena o välkommen!

Kan du precisera Norduppland lite bättre, nyfiken för jag finns i metropooolen Rimbo..

Mvh!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Tjena o välkommen!

Kan du precisera Norduppland lite bättre, nyfiken för jag finns i metropooolen Rimbo..

Mvh!

Om du öppnade korpgluggarna lite bättre hade du sett att det står månkarbo i Thomas tag längst ned på sidan.. ;D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Guest Telgetok

Man kan i alla fall konstatera att många forumnister här verkar bo i Uppland :D

Där jag kommer ifrån( Sörmland) verkar vi inte vara så många på detta forum.

Undrar vad det beror på ???

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

*S*.. de stämmer!... 5 km väster om Månkarbo!.... Mamre heter byn!.. där av "ThomasMamre"  tack för alla välkomnaden!..  ;D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Hej och välkommen hit!

Vad har du för hoj?

jag har en HD Elektra!.... 1540cc.... eller man kanske ska säja en stor Buss!..  8)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Om du öppnade korpgluggarna lite bättre hade du sett att det står månkarbo i Thomas tag längst ned på sidan.. ;D

:-[

Ok.. Månkarbo.. noll koll men det är säkert trevligt där  ;D

Mvh!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

:-[

Ok.. Månkarbo.. noll koll men det är säkert trevligt där  ;D

Mvh!

8) ja de är juh inte direkt stureplan.. ;D men bor helt perfekt!.. mitt i jakt marken!.. så fort ja e på farstukvisten är jag på markerna!,,,, å de kan jag juh iaf leva med!..  :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

8) ja de är juh inte direkt stureplan.. ;D

Vaddå, skulle stureplan vara något att sukta efter  ??? ??? ???

Mitt i jaktmarken låter rysligt nice oavsett vart det är!

Mvh!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...