Pitepalt Posted May 24, 2005 Share Posted May 24, 2005 Jo jag har beställt en stock till min hva 640 och borde få den så småningom. Grejen är att jag aldrig har gjort något sånt här och vill undvika att förstöra den... Så är det någon som har något recept på olja? Kan någon ge mig en kort beskrivning hur man gör?? ;) MVH Jonas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy Posted May 24, 2005 Share Posted May 24, 2005 Vad ska du göra, bara olja in den eller ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pitepalt Posted May 25, 2005 Author Share Posted May 25, 2005 den ska putsas, mättas och göras vad som görs. det är vad jag ska göra som jag inte vet ... den är alltså bara ett grovputsat ämne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy Posted May 25, 2005 Share Posted May 25, 2005 http://www.jaktsidan.se/forum/index.php?topic=516.0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts