Guest Herendil Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Ursäkta en kanske korakd fråga, men hela min jakterfarenhet är lerduvor, och jag ska ut och jaga lite kråkor snart är det tänkt, men för det krävs det ju ett statligt jaktkort.... Hur och var löser man ett sånt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
amakulu Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Närmaste postkontor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roggman66 Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 1:a gången på posten sen kommer inbetalningskortet automatiskt. Posten har blankett. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Herendil Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Okej, men hur gör man då? Är det bara att fråga i kassan efter ett jaktkort eller? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roggman66 Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Japp, inbetalningskort för jaktkortet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ijahman Posted March 16, 2007 Share Posted March 16, 2007 Svensk kassa-service. Spara kvittot på betalningen första gången. Men nu vet du ju det. Du var ju med... ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foffe Posted March 30, 2007 Share Posted March 30, 2007 Jag lyckades förlägga mitt jakt kort förra året, men efter att ha läst i en tråd att man kan beställa en kopia på sitt jak kort så löste det sig.Tog inte många dagar att få kopian hemskickat. Sen råkade jag hitta det som jag trodde jag förlorat nån av de små vild djuren med 4 ben hadde lekt med det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ijahman Posted May 30, 2007 Share Posted May 30, 2007 Vart beställer man kopian? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lsjonsson Posted May 30, 2007 Share Posted May 30, 2007 2 intressanta länkar. http://www.naturvardsverket.se/sv/Arbete-m...ch-jagarexamen/ http://naturvardsverket.se/sv/wwwnaturvard...ligt%20jaktkort Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ijahman Posted May 30, 2007 Share Posted May 30, 2007 Tack för infon. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rosen Posted May 30, 2007 Share Posted May 30, 2007 Vart beställer man kopian? Man ringer till min lilla fru... (jobbar på jaktregistret) ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lsjonsson Posted May 30, 2007 Share Posted May 30, 2007 Tack för infon. Varsegod, för det var väl mig Du menade. ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ijahman Posted May 30, 2007 Share Posted May 30, 2007 Varsegod, för det var väl mig Du menade. ;D Alldeles riktigt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lsjonsson Posted May 31, 2007 Share Posted May 31, 2007 Alldeles riktigt! Vissa saker går väldigt lätt att söka på, och en del går väldigt trögt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ijahman Posted May 31, 2007 Share Posted May 31, 2007 Ja, man är så lat själv bara. Det är det som är så bra med detta ställe. Nadra tar reda på saker åt en. Att leta efter info till andra kan ofta vara roligare också. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lsjonsson Posted May 31, 2007 Share Posted May 31, 2007 Ja, man är så lat själv bara. Det är det som är så bra med detta ställe. Nadra tar reda på saker åt en.Att leta efter info till andra kan ofta vara roligare också. Du åker snålskjuts på andra ist för att söka själv. ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
amakulu Posted May 31, 2007 Share Posted May 31, 2007 Du åker snålskjuts på andra ist för att söka själv. ;DVi har ju våran kära ls :-* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flex Posted May 31, 2007 Share Posted May 31, 2007 Ja han har tar reda på det mesta. Hur stavas mesta jag har dragit de ordet 2min fram o till baks nu tror att det är rätt. Mvh. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
amakulu Posted May 31, 2007 Share Posted May 31, 2007 Ja han har tar reda på det mesta.Hur stavas mesta jag har dragit de ordet 2min fram o till baks nu tror att det är rätt. Mvh. Blev helt rätt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flex Posted May 31, 2007 Share Posted May 31, 2007 Tack amakulu men jag fuskade gogla såg att det blev rätt Ursäkta trådkapningen Mvh. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lsjonsson Posted May 31, 2007 Share Posted May 31, 2007 Vi har ju våran kära ls :-* Tack tack! ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matte Holst Posted June 19, 2007 Share Posted June 19, 2007 Har ni fått erat statliga jaktkort?? Jag har då inte fått mitt iaf. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jester Posted June 19, 2007 Share Posted June 19, 2007 Har ni fått erat statliga jaktkort?? Jag har då inte fått mitt iaf. :(Nope... inte heller fått... borde komma snart. rosen, du kan väl höra med frugan när dom kommer! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lsjonsson Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 :(Nope... inte heller fått... borde komma snart. rosen, du kan väl höra med frugan när dom kommer! Det kommer! Va inte så oroliga grabbar & tjejer! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ijahman Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 Nej, när det gäller att penger ska in till staten så kommer GARANTERAT inbetalningskortet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts