Fränö Posted April 30, 2007 Share Posted April 30, 2007 Jag heter Peter, är 44 år & bor i Forsa utanför Hudiksvall. Bor i en villa nära sjön med fru & barn. Har nära till skogen, vilket resulterar i att min jakt börjar utanför dörren =) (Mina grannar är skottfasta). Jag jagar på två områden, Högs VVO (cirka 7000 ha) & Forsa VVO (cirka 23 000 ha). Under veckorna arbetar jag som mekaniker åt olika företag. I och med att jag jobbar skift blir det mycket jakt..365 dagar per år, närmare bestämt! Jagar det mesta men föredrar predatorjakt. (grytjakt) Saknar hund för tillfället, men har fri tillgång till en tax. Jag ska snart beställa en hund (vilket inte min fru vet om), då blir det en tax. =) Har tidigare haft en drever. Tack för mig, vi ses i skogen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roben Posted April 30, 2007 Share Posted April 30, 2007 Välkommen kul med predatorjägare Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ijahman Posted April 30, 2007 Share Posted April 30, 2007 Hej och välkommen Fränö! ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foxstrott Posted April 30, 2007 Share Posted April 30, 2007 Välkommen!!! Och kul med en till grytjägare på detta forum Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flex Posted April 30, 2007 Share Posted April 30, 2007 Välkommen pöjk ;D Mvh. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pertan Posted April 30, 2007 Share Posted April 30, 2007 Hej och välkommen hit! då har du fin jaktmark och inte så trångt ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jämthund Posted April 30, 2007 Share Posted April 30, 2007 Välkommen ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fränö Posted April 30, 2007 Author Share Posted April 30, 2007 Tack,här känner man sig välkommen ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ijahman Posted April 30, 2007 Share Posted April 30, 2007 Tack,här känner man sig välkommen ;D Kul bild. Ser ut på märkena på skärmen som att den klättrat upp själv och ligger på skottplatsen. Eller är det så kanske ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fränö Posted April 30, 2007 Author Share Posted April 30, 2007 Nja,han fick lite hjälp. ;D Ska förtydliga mig lite med jakt 365 dagar/år,har skyddsjakt hos bonden i byn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Telgetok Posted April 30, 2007 Share Posted April 30, 2007 Hejsan och välkommen hit,här kommer du säkert att trivas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roggman66 Posted April 30, 2007 Share Posted April 30, 2007 Välkommen hit broder grytjägare! ;D ;D Det är här vi finns vi som gärna jobbar under jord med våra hundar ;D Borderterrier Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Firefox Posted May 1, 2007 Share Posted May 1, 2007 Välkommen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
amakulu Posted May 1, 2007 Share Posted May 1, 2007 Välkommen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lsjonsson Posted May 1, 2007 Share Posted May 1, 2007 Hej & välkommen hit! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasMamre Posted May 1, 2007 Share Posted May 1, 2007 ;D ;D ;D.. hej på dej Fränö!... super välkommen till jaktsidan!... hoppas du kommer trivas!.. ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sober Posted May 1, 2007 Share Posted May 1, 2007 välkommen hit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tysken Posted May 1, 2007 Share Posted May 1, 2007 välkommen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foffe Posted May 1, 2007 Share Posted May 1, 2007 Välkommen hit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HPDA Janne Posted May 2, 2007 Share Posted May 2, 2007 Välkommen !!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haraldson Posted May 2, 2007 Share Posted May 2, 2007 Välkommen ! /H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foxkiller Posted May 2, 2007 Share Posted May 2, 2007 Välkommen !!! Kul med ännu en "likasinnad" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
first_clas Posted May 2, 2007 Share Posted May 2, 2007 tjena välkommen hit ;D,,köp en riktig hund från början Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
amakulu Posted May 2, 2007 Share Posted May 2, 2007 tjena välkommen hit ;D,,köp en riktig hund från början Han menar en Borderterrier ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
first_clas Posted May 2, 2007 Share Posted May 2, 2007 nä nu förväxla du första å sista plats :-* parson äger och kommer fortsätta så ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts