Hoppa till innehåll

Vem är Oskke


Oskke

Recommended Posts

Jaha, kände att de var dax att registrera mig som medlemm i detta forum nu efter en lång tids "gluttande" på denna sida. Oskar Burström heter jag, är 22 år och jagar runt hemma markerna 6 mil norr om Umeå. Jag är ägare till min jämthundtik som nu är 5 år. Är som så många andra här på jaktsidan en jaktlig allätare, men älg- och predatorjakten är de jag lägger mest energi på! Har förövrigt ett par gammla klasskompisar här på forumet från på jakt & fiske gymnasietiderna! Är just nu i tankarna på att skaffa en till hund men vet inte riktigt vad, men förmodlingen en hund för enbart rovilt! 8) 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

;D Tjenare Oskke!.. jätte välkommen ska du vara till forumet!.. är övertygad om du ska trivas!... ska upp till dina trakter nu på torsdag!.. till Brattvall!..  ;D ;D ;D

Mvh ThomasMamre!..  ;D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Välkommen hit trevligt med en till från Västerbotten, snart kan vi fixa en träff här i Norr  ;D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Tack för de varma mottagande man får! Å givetvis kommer jag trivas som fisken i vattnet!

Thomas, vad är de för aktivitet på Brattvall (skjutbanan) som lockar dig hit upp? Ser att du har en bit att åka...

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Thomas, vad är de för aktivitet på Brattvall (skjutbanan) som lockar dig hit upp? Ser att du har en bit att åka...

;D.. Brudarna så klart!..  ;D ;D ;D... ;)... Neeråå ja ska på eftersöks utbildning för Björn!.. tänkte certa mej å min hund för de!.... där av den långa resan!..  ;D ;D ;D

mvh ThomasMamre!..

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

nämen nämen är inte årets oskar ;)kul du hitta hit,,å att hitta en nötskrike hund är inte lätt :-*

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Tack, tack. Bra fart på detta forum! Trots lågsäsong när de gäller jakten, eller de kanske är just därför alla har tid att sitta framför burken ???  ;D

Thomas, att jag kunde missa de där!? har varit sugen på just en eftersökskurs på björn, man kan ju på tok för lite om nallebjörnen...sen så skulle de fruktansvärt kul att testa tiken min på björn!

Jamen hej Janne_clas! Du jag behöver ingen "nötskrikehund" klarar av att skjuta massvis ändå ;D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

hehe du är juh sheriffen på skjuta sånna har man juh kunnat läsa om :-*

sen hade du tur eftersom det är en oskriven regel å ha bild så hitta ingen värre tyvärr :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Thomas, att jag kunde missa de där!? har varit sugen på just en eftersökskurs på björn, man kan ju på tok för lite om nallebjörnen...sen så skulle de fruktansvärt kul att testa tiken min på björn!

kolla in denna länk!.... http://www.hunting.se/ om du har tid så ring å kolla om du kan hinna vara med!...

mvh ThomasMamre!.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...