ozzy Posted July 21, 2005 Share Posted July 21, 2005 Den token ska till Falkenberg på en veckas semester : Jag skall försöka få Tango och Crash att ställa upp på lite skytte i helgen.. Tango & Crash ?.... Tango = Ronny, Crash = 300WBY Mer säger jag inte ;D Om någon annan bor i närheten av mig så hör av er så kan vi göra lite rekylbilder.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Fiberclass Posted July 21, 2005 Share Posted July 21, 2005 Mats - jag har ju lite grövre grejer än de där småpojkarna om du vill se på rekyl... Jag har 1 mil till Litslena Kyrka ca. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linus Posted July 21, 2005 Share Posted July 21, 2005 Den token ska till Falkenberg på en veckas semester :Jag skall försöka få Tango och Crash att ställa upp på lite skytte i helgen.. Tango & Crash ?.... Tango = Ronny, Crash = 300WBY Mer säger jag inte ;D Om någon annan bor i närheten av mig så hör av er så kan vi göra lite rekylbilder.. han flyr för han vågar inte skjuta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Blank Posted July 23, 2005 Share Posted July 23, 2005 Jag har en .460 Wby Mag, tror nog att det skulle bli en del minst sagt intressanta bilder ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy Posted July 24, 2005 Share Posted July 24, 2005 Jag har en .460 Wby Mag, tror nog att det skulle bli en del minst sagt intressanta bilder ;D Och du bor i närheten eller ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy Posted July 24, 2005 Share Posted July 24, 2005 Mats - jag har ju lite grövre grejer än de där småpojkarna om du vill se på rekyl... Jag har 1 mil till Litslena Kyrka ca. Ja du har ju massa roliga saker, skall vi inte ta och fota lite då ? hemma hos dig eller mig ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Blank Posted July 24, 2005 Share Posted July 24, 2005 Jag har en .460 Wby Mag, tror nog att det skulle bli en del minst sagt intressanta bilder ;D Och du bor i närheten eller ? Nja, inte riktigt. Bor åt Borlänge hållet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Fiberclass Posted July 26, 2005 Share Posted July 26, 2005 Vad sägs om varpsund eller enabygden? Jag har bara en vanligt tomt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy Posted July 26, 2005 Share Posted July 26, 2005 Vad sägs om varpsund eller enabygden? Jag har bara en vanligt tomt... Det blir väl hur bra som helst, vi får höras per tele och bestämma närmare, en kväll i veckan förutom idag passar mig iaf.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Fiberclass Posted August 1, 2005 Share Posted August 1, 2005 Hemma nu igen - bara ringa. Rävarna är ju lovliga nu så vi ses väl snart... PS. Var tog datumen på hemsidan vägen? DS. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Fiberclass Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 Mats - varför kan man inte utläsa datumen på sidan längre? Månaden är borta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PREP Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 Mats - varför kan man inte utläsa datumen på sidan längre? Månaden är borta? http://www.jaktsidan.se/forum/index.php?topic=1103.0 Mvh Anders Hj Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Fiberclass Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 Tackar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kalle Posted February 10, 2006 Share Posted February 10, 2006 Ni som gillar maffiga kalibrar, gå in på ferlachguns.com (Hambrusch) och kolla på videoklippet där de provskjuter repeterstudsaren "Mega Magnum" i kal. 700 Nitro Express..killen ramlar nästan omkull... Mvh Kalle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linus Posted February 10, 2006 Share Posted February 10, 2006 Ni som gillar maffiga kalibrar, gå in på ferlachguns.com (Hambrusch) och kolla på videoklippet där de provskjuter repeterstudsaren "Mega Magnum" i kal. 700 Nitro Express..killen ramlar nästan omkull... Mvh Kalle hittar inte det... ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kalle Posted February 10, 2006 Share Posted February 10, 2006 www.ferlachguns.com sen går du in på Videos/ Publications ,sedan Video 1 "Mega Magnum Bolt Action". Finns en del annat roligt i bössväg där också.. Kalle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linus Posted February 10, 2006 Share Posted February 10, 2006 hittar fortfarande inte något liknande på den sidan.... ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kalle Posted February 10, 2006 Share Posted February 10, 2006 Konstigt, du kanske inte har macromedia flash player, borde gå att ladda ner via länken skaffa "insticksmodul". Kalle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nicke91 Posted February 10, 2006 Share Posted February 10, 2006 -- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linus Posted February 11, 2006 Share Posted February 11, 2006 Konstigt, du kanske inte har macromedia flash player, borde gå att ladda ner via länken skaffa "insticksmodul".Kalle har macromedia + en massa andra program ska testa på nytt idag kanske bara min dator som dumma sig... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linus Posted February 11, 2006 Share Posted February 11, 2006 har macromedia + en massa andra program, alla ser det utom jag ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peben Posted February 11, 2006 Share Posted February 11, 2006 Jag hittar inte dom heller Linus :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linus Posted February 11, 2006 Share Posted February 11, 2006 Jag hittar inte dom heller Linus :( hittade dock en film genom att söka på google... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nicke91 Posted February 12, 2006 Share Posted February 12, 2006 -- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Max Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 Lillgreken är endå för dum för att höra... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts