vandraren Posted June 18, 2017 Share Posted June 18, 2017 Åkte till landet i fredax och kom hem ikväll. Sprang upp till valplådan: tre går, eller snarare stapplar/gungar fram... De är för goa nu!!! p. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Dansken Posted June 18, 2017 Popular Post Share Posted June 18, 2017 Jag tror inte riktigt du har fattat hur det här fungerar..... Vi MÅSTE ha BILDER för bövelen 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
killer_mouse Posted June 18, 2017 Share Posted June 18, 2017 3 minutes ago Dansken sa: Jag tror inte riktigt du har fattat hur det här fungerar..... Vi MÅSTE ha BILDER för bövelen WIZARD vi måste få gilla inlägg fler än en gång 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post vandraren Posted June 18, 2017 Popular Post Share Posted June 18, 2017 Better?!? 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
killer_mouse Posted June 18, 2017 Share Posted June 18, 2017 vill ha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vandraren Posted June 18, 2017 Share Posted June 18, 2017 Killermouse Det är heeelt naturligt!!! p. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Dansken Posted June 18, 2017 Popular Post Share Posted June 18, 2017 ....... Like Babies love stray dogs ............. ( like hunters love Dachshounds ) 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Dansken Posted June 18, 2017 Popular Post Share Posted June 18, 2017 Tänk att en liten tax som ser så trötter och söt ut kan bli såååå vrång....... 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
killer_mouse Posted June 18, 2017 Share Posted June 18, 2017 5 minutes ago vandraren sa: Killermouse Det är heeelt naturligt!!! p. minns än i dag tio år senare när jag hämtade hem harefjordens jane fonda aka ina och jag minns exakt hur länge hon fick sova i hundbädden (11 minuter) innan husse lyften upp henne så hon fick sova brevid mej 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vandraren Posted June 18, 2017 Share Posted June 18, 2017 Hundbädd är för dagslummer!!! Om den inte är så stor så husse ryms oxå! p. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Dansken Posted June 18, 2017 Popular Post Share Posted June 18, 2017 Alla riktiga hundar sover i sängen. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vandraren Posted June 18, 2017 Share Posted June 18, 2017 Exakt! Osså undrar en del varför inte hunden kommer när de kallar på den....? p. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dansken Posted June 18, 2017 Share Posted June 18, 2017 Vad har det för samröre med varandra... Inte stoppar jag kuddarna in i hundens öron. Tänkte bara han ska ligga bra och behagligt Det påverkar inte hörseln... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post kkjon Posted June 19, 2017 Popular Post Share Posted June 19, 2017 En tax som ligger varmt och bekvämt hör mycket sämre än en som ligger direkt på ett kallt golv. Samma sak gäller vädret och tax. Regn påverkar hörseln negativt och sol positivt 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post vandraren Posted June 19, 2017 Popular Post Share Posted June 19, 2017 Min tänkta logik var en hund som sover i sängen skulle vara mer benägen att komma på inkallning än en som står i hundgård.... Men jag hade inte räknat med kuddproblematiken.... Ibland tänker jag inte så grundligt, helt enkelt! p. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
killer_mouse Posted June 19, 2017 Share Posted June 19, 2017 6 hours ago vandraren sa: Min tänkta logik var en hund som sover i sängen skulle vara mer benägen att komma på inkallning än en som står i hundgård.... Men jag hade inte räknat med kuddproblematiken.... Ibland tänker jag inte så grundligt, helt enkelt! p. ärligt talat så tror jag att du är nått på spåret nackdelen är väl att husse blir lika vrång som taxen till slut kärringa min tror att hon får bestämma att min nästa hund bara får ligga i hundsängen men HA så fel hon har Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vandraren Posted June 19, 2017 Share Posted June 19, 2017 Skulle jag vara vrång? Det har jag fan aldrig märkt!!! strax dax för andra kuren avmaskning: skall jag oxå ha en dos nu då? p. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flintbüchse Posted June 19, 2017 Share Posted June 19, 2017 21 hours ago Dansken sa: Alla riktiga hundar sover i sängen. Hundar är grusiga, har fästingar, slickar sina genitalier, pruttar och snor runt i sängen. Dom har sin plats i hundbädden! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vandraren Posted June 19, 2017 Share Posted June 19, 2017 50 minutes ago Flintbüchse sa: Hundar är grusiga, har fästingar, slickar sina genitalier, pruttar och snor runt i sängen. Dom har sin plats i hundbädden! Är det avundsjuka som lyser igenom....? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Dansken Posted June 19, 2017 Popular Post Share Posted June 19, 2017 3 hours ago Flintbüchse sa: Hundar är grusiga, har fästingar, slickar sina genitalier, pruttar och snor runt i sängen. Dom har sin plats i hundbädden! Dom har inte: hårinpackning, huvudvärk, papillotter, ont i ryggen, mens, ömmande fötter, snarkar..... "Alternativet" pruttar också och snor runt i sängen, rapar rött vin och mentol cigaretter- men slutar oftast slicka på genitalier när har gift sig med dom 11 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flintbüchse Posted June 20, 2017 Share Posted June 20, 2017 17 hours ago Dansken sa: Dom har inte: hårinpackning, huvudvärk, papillotter, ont i ryggen, mens, ömmande fötter, snarkar..... "Alternativet" pruttar också och snor runt i sängen, rapar rött vin och mentol cigaretter- men slutar oftast slicka på genitalier när har gift sig med dom Verkar när jag läser kommentaren som du har en rätt vriden relation till djuren, ty det låter som om "de aldrig säger nej"! :S 19 hours ago vandraren sa: Är det avundsjuka som lyser igenom....? Vad skulle jag vara avundsjuk på? Din grusiga säng eller att du delar fästingar med hunden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dansken Posted June 20, 2017 Share Posted June 20, 2017 21 minutes ago Flintbüchse sa: Verkar när jag läser kommentaren som du har en rätt vriden relation till djuren, ty det låter som om "de aldrig säger nej"! :S Fredag kväll när Danne ringer och säger: Ska du med ut och vaka gris så har Echo aldrig sagt: Måste du jämt hålla på och jaga... Kan vi inte bara sitta här och mysa ? Aldrig ett nej eller den där blicken som "betyder nej" Aldrig tycker han vi behöver sätta upp nytt tapet eller rota i trädgården. Så han säger faktiskt aldrig nej till att jaga eller gå i skogen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Takko Posted June 20, 2017 Share Posted June 20, 2017 18 hours ago Dansken sa: Dom har inte: hårinpackning, huvudvärk, papillotter, ont i ryggen, mens, ömmande fötter, snarkar..... "Alternativet" pruttar också och snor runt i sängen, rapar rött vin och mentol cigaretter- men slutar oftast slicka på genitalier när har gift sig med dom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Takko Posted June 20, 2017 Share Posted June 20, 2017 På 2017-06-18 at 22:27 vandraren sa: Better?!? Vilka godingar, känns tråkigt att parningen sket sig i våras. Men kommer ny chans inhösta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vandraren Posted June 20, 2017 Share Posted June 20, 2017 1 hour ago Flintbüchse sa: Vad skulle jag vara avundsjuk på? Din grusiga säng eller att du delar fästingar med hunden? Du blir nog grusig när du är ute, du får nog fästingar om du är i skogen, skulle tro att du tillhör den absolut största delen av allt levande som har toppen av matsmältning när det sovs.... Där finns nog ingen anledning till avundsjuka....? Det är fullt möjligt att torka tassar, kamma efter fästingar, men sen blir det svårt. Det är en sak att prutta och en annan att låta skitnödig. p. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts