Jump to content

ERA Skjutbanner ?

lalle-skåne
 Share

Recommended Posts

• Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• lalle-skåne

17

• Linus

9

• ZaZZ

6

• turisten

2

eh ? de där va inte änns roligt då man ser klart å tydligt att de inte fins en mensika

eller bil nära bannan. angående min (o)duglihet som hagel skytt får jag ursäkta mig med

att de var första gånger i år jag skjutit hagel och de är andra gången jag använt bösan

sen jag köpte den, den är helt ny så rekyl omladnings mekanismen måste skjutas in.

http://www.stoegerindustries.com/firearms/inertia-driven.tpl

Guest ÖrnUgglan
eh ? de där va inte änns roligt då man ser klart å tydligt att de inte fins en mensika

eller bil nära bannan. angående min (o)duglihet som hagel skytt får jag ursäkta mig med

att de var första gånger i år jag skjutit hagel och de är andra gången jag använt bösan

sen jag köpte den, den är helt ny så rekyl omladnings mekanismen måste skjutas in.

http://www.stoegerindustries.com/firearms/inertia-driven.tpl

Så klart och tydligt var de ju inte, eftersom jag aldrig varit där så visste jag ju inte ens att det var en skjutbana  ;)

Chansade bara.. ;D

Det är aldrig fel att missa..

När jag kommer riktigt ur slag så kan jag missa en jädrans massa lerduvor fast jag vanligtvis brukar skjuta bra..

Det är kanske därför man missar för att man blir osäker på vad fasen man gör fel när man vanligtvis träffar och blir irriterad över det och börjar försöka hitta felet och kompenserar hit och dit.. inte bra när man börjar tänka för mycket...

Hoppas bössan börjar funka bättre till nästa gång. Träffarna kommer nog av sig självt när man kan lita på bössan och sig själv  ;)

Guest Ylitjorvas

Ja om du tycker dig se en person som missar grovt och står och kompenserar åt alla möjliga håll så kan det vara jag också!

Jag hade ingen aning om att de inte bara gått över till STÅLhagel utan även börjat göra duvorna av stål!

;D Jävla miljövänner!

För det fungerade inte alls som jag kom ihåg det!

Fast det är knappt jag minns när jag sist sköt en lerduva!

Plus att Merkeln aldrig haft stålhagel i sig... osv osv

Tur att det alltid finns ursäkter!

;D

Lalle, du får ta och köpa upp dig på lite kraftiga billiga skott och spraya in lite teflonolja i bössan och gå ut och motionera den där mekanismen lite! Skjut sönder lite stubbar eller nåt.

Den måste gå några fler skott innan du kan lita på omladdningen! En automat som inte laddar om, rena mardrömmen!

Jag bommade fantastiskt mycket och jag hade ju inte ens vapenproblem!!

de var bara några månader sen stora delar av europa bara var  blurigt, men dom läger

in nytt matrial efter hand, så om ett tag så bör hela sverige eller iaf störe samhälen va

bra detaljerade. i usa går de ju att se träd i detalj mit utte i ödemarken.  8)

Guest Kari Lindström
Synd att man inte kan få skärpa över där jag bor.. vad beror det på?

...u-landsskap kanske...det verkar vara bara städerna som har högre upplösning....jag ser i alla fall blomrabatten på min tomt.

Guest ÖrnUgglan

Synd att man inte kan få skärpa över där jag bor.. vad beror det på?

...u-landsskap kanske...det verkar vara bara städerna som har högre upplösning....jag ser i alla fall blomrabatten på min tomt.

Åhh det var fan vad stor tomt du hade då.. det du tror är en blomrabatt är ju åland ser du väl  ;D

mm... har tyvärr inte råd att komma o leka med dig lalle  :'( :-[ >:(