Hoppa till innehåll

Teknikens under.


Pertan

Recommended Posts

Vart har alla mina telefon nummer tagit vägen, laddade ner ett original progam för att kunna redigera telefonboken via datorn, men nu har det satans programmet tömt nallen på alla nummer och det går inte hitta, tror jag blir tokig.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Nej tyvärr, inte vad jag hittat åtminstone, men något lurt är det för i sms arkivet står namnen kvar, jag skaffade just detta program för att inte torska alla nummer i telefonen >:(

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

då finns alla nummer kvar på SIMkortet.

Vad är det för mobil?

Sim kortet var också tomt, har sökt på datorn och någonstans måste den finnas, men jag hittar den inte.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

du verkar ha skaffat dig ett dåligt program!

Ja ett originalprogram från Siemens, kan vara skit bakom tangentbordet också, men jag tycker bara att jag hämtat information från telefonen, inte tömt den!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

jag förstår.. ska vi lägga ner det här nu? jag har varit ungefär lika hjälpsam som halvfinnen som mickel visade på dagens youtube!

Ja jag håller på att scanna hårddisken under hårfästet, och ibland dyker det upp ett nummer eller ett namn som man får koppal ihop och lägga in i adressboken, kan väl erkänna att det är enklare att hantera allt i nallen nu + att man kan skriva och skicka sms på datorn, hade det på mailen förut.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...