Hoppa till innehåll

Friluftskartan PRO på CD


jansson67

Recommended Posts

När man köper Friluftskartan på CD går det att ladda ner den till två olika GPS-enheter eller är det en engångskod på nåt sätt??

Någon som kan utveckla det hela lite?

Tack på förhand / Jansson

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Usch va folk är olagliga ;) Kolla vad jag hittade på piratebay.org ;D ;D Själv skulle jag givetvis köpa i butik ;)

Program > Windows Garmin Friluftskartan Pro Svealand

Program > Windows Garmin - Friluftskartan PRO Norra Norrland

Program > Windows garmin friluftskartan pro götaland.zip

Program > Windows Garmin.Friluftskartan.All.Regions

Program > Windows Garmin.Friluftskartan.All.Regions

Program > Windows Garmin Friluftskartan

Program > Windows Garmin - Friluftskartan -alla 10 områden

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Precis !!! Man måste gynna leverantörens utveckling så dom kan ha råd att utveckla nya tuffa produkter....men vad gör det om ngn kanske "tankar" gratis ?? ;) ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

När man köper Friluftskartan på CD går det att ladda ner den till två olika GPS-enheter eller är det en engångskod på nåt sätt??

Någon som kan utveckla det hela lite?

Tack på förhand / Jansson

När man köper Friluftskartan PRO så medföljer två licenser, dvs att du kan installera kartan på två olika enheter.

Angående Frei's inlägg, Man kan man ladda ner Friluftkartan PRO från Piratebay, men de går inte att lägga in i gps-enheten. Inte utan professionell hjälp, och sådan hjälp kostar pengar.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Visst är det för två  enheter men går att ändra och få till flera enheter om man kontaktar Garmin, det löftet fick åtminstone jag.

Har Mellersta norrland hemma om du vill prova jansson, sträcker  sig ner till björklinge om jag inte minns fel.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

När man köper Friluftskartan PRO så medföljer två licenser, dvs att du kan installera kartan på två olika enheter.

Då så Jansson!.. då e vi juh hemma!.. får skivan med prokartan i morgon!.. så kan vi lägga in det i både din och min!..  ;D

MVh Mamre!..

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Grabbar, n i tassar i gråzonen.  ::) ::) ::)

Givetvis ska man köpa orginal med licens annars kommer det inga nya, fina produkter.

// Bror Duktig

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Grabbar, n i tassar i gråzonen.  ::) ::) ::)

Givetvis ska man köpa orginal med licens annars kommer det inga nya, fina produkter.

// Bror Duktig

Visst är det så, men om man tog en skälig summa för en karta så köpte alla, nu är den så dyr att den nästan uppmanar till brott och det är inte heller tillåtet ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

;D ja har iaf köpt min!... så lite ärlig e man iaf!.. eller de kanske kallas för vuxen poäng!..  ;D ;D... 1680:- gick den på!.. lite pengar med tanke på vad man får ut av den!.. man kan inte sätta ett pris på sin hund!.. om de skulle hända något så kommer man finna den fort och de är de värt!..

MVh Mamre

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Usch va folk är olagliga ;) Kolla vad jag hittade på piratebay.org ;D ;D Själv skulle jag givetvis köpa i butik ;)

Program > Windows Garmin Friluftskartan Pro Svealand

Program > Windows Garmin - Friluftskartan PRO Norra Norrland

Program > Windows garmin friluftskartan pro götaland.zip

Program > Windows Garmin.Friluftskartan.All.Regions

Program > Windows Garmin.Friluftskartan.All.Regions

Program > Windows Garmin Friluftskartan

Program > Windows Garmin - Friluftskartan -alla 10 områden

Alla PRO versioner du hittar där fungerar INTE att ladda upp till en GPS då dom saknar nycklar och är bara rena kopior från orginal, dessa fungerar endast på datorn och är gränsfall klassade som olagliga,,

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...