Hoppa till innehåll

Jaktbutiker i Danmark?


Ivan

Recommended Posts

Hej

Ska till Danmark/Skåne i helgen, nån som kan tipsa om nån välsorterad jaktaffär i krokarna?

Vore trevligt att kolla in det danska sortimentet. Kommer utgå från Helsingborg..

Mvh

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

I Skåne har vi ju en hel del välsorterade butiker. Just på västkusten vet jag inte riktigt samt på den danska sidan. Jag vet dock att talesvägen säger att det ska finnas någon prima butik i närheten av helsingborg. Just vad den heter och var den ligger vet jag inte.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Tack för hjälpen grabbar!

Blir nog ett Flenninge besök,

läste att de bla hade ett stort barbour sortiment,gillar ju deras mollskinnsbyxor och kanske blir det en till väst.

www.nollkoll.tk suverän sida trodde inte de hade utländska butiker också!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Tack för hjälpen grabbar!

www.nollkoll.tk suverän sida trodde inte de hade utländska butiker också!

Det är en fin länk det Ivan och har Du något att tillföra så skriv till webmaster bara. :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Då har man varit i skåne och besökt fleninges jaktaffär, mkt bra ställe,den mest välsorterade vad gäller jaktkläder jag varit i.

Det måste snurra rätt bra där,parkeringen var full och det var säkert 30 kunder i butiken

Tack för tipset mkt bra!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Då har man varit i skåne och besökt fleninges jaktaffär, mkt bra ställe,den mest välsorterade vad gäller jaktkläder jag varit i.

Det måste snurra rätt bra där,parkeringen var full och det var säkert 30 kunder i butiken

Tack för tipset mkt bra!

Varsågod, det är min kompis som driver/äger den. Han öppnade den efter vi slutade univeristetet 1998 och har tyvärr orsakat bl.a Ekstrands i Klippans konkkurs. Det är en tuff branch. Vapen började han med först ett par år senare men det är nog tillbehören som genererar pengar.

MVH

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...
Varsågod, det är min kompis som driver/äger den. Han öppnade den efter vi slutade univeristetet 1998 och har tyvärr orsakat bl.a Ekstrands i Klippans konkkurs. Det är en tuff branch. Vapen började han med först ett par år senare men det är nog tillbehören som genererar pengar.

MVH

Håller butiken på att konka? De ska tydligen lägga ner enligt min vän i Skåne. Hursom de har 20-80% rabatt nu så passa på

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...