Hoppa till innehåll

Ford Explorer


Hallen

Recommended Posts

Vaaa!!!! Bytte bort Hemin... :o :o :o...andnöd... :P

I min GTX-70 borrade jag 440:n  0.60, satte i rullkam, 850 dubbelpump, större toppar, osv, i bromsbänk 498 friska + 4.88 i bakaxeln och manuell låda.  8)

Men hade jag en Hemi, så...inte hade den lämnat min bil.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • Svar 57
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • lsjonsson

    15

  • Hallen

    14

  • Linus

    12

  • roggie_49

    6

Vaaa!!!! Bytte bort Hemin... :o :o :o...andnöd... :P

I min GTX-70 borrade jag 440:n  0.60, satte i rullkam, 850 dubbelpump, större toppar, osv, i bromsbänk 498 friska + 4.88 i bakaxeln och manuell låda.  8)

Men hade jag en Hemi, så...inte hade den lämnat min bil.

La i en slapsticklåda från en Coronet, borrad till bristningsgränsen, hade 1.2 mm kvar, strokade kolvar plus lite annat smått o' gott, gick åt h-e mot en stingray, inga spärrar i lådan så jag klappde i backen med friskt humör, hjulet åt skogen och et luktade brända kalsonger lång väg, blev att skruva en vecka eller två ;D

Bytte bort? fasen heller, 426'n låg i garaget, den satte jag i varje gång det var dags för besiktning, gick inte att besikta med 440'n i bilen den stod och hoppade på tomgångsvarvet,

glömde bort att byta till en besiktning i veddesta, karlstackarn blåste rakt igenom besiktningshallen när han hostade till på gaspedalen, tur att det var sommar så båda portarna stod öppna.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Guest Kari Lindström
Någon med erfarenhet av Mitsubishi från -95 - 98. (4wd)

...om jag inte minns helt fel, så klassades Mitsubishin som den nästa sämsta japanen före någon rostig Suzuki modell av den enda svenska 4x4 tidningen och dess köpguide i vintrass. Orsaken var att bilarna läckte som såll..motor, axlar, allt....dock skulle probleman vara åtgärdare på nyare modeller, 00>

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Vi har två Mitsubishi jeepar hos oss samt två pickup m. kåpor. Det är inga klagomål där över rost m. m.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Försag på annan 4wd mellan 55000-80000. Hög och låg ett krav, jag har en Terrano -88 med 31" däck och den tar sig fram bra men jag vill ha en lite modernare som inte tar 1,5l/m  landsväg.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Vill du prompt ha låg bränsleförbrukning, har du nog bara ett alternativ, nämligen Suzuki Jimny...

Den är nog inte så dum faktiskt.

Inte den snyggaste men bra som skogsbil.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

för utrsuta alla passagerare med bungyjump lina runt foten innan dom bestiger bilen :P

Du har alltid bya idéer el förslag att komma med Linus.

::)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

jepp, faktiskt rätt roligt att hoppa bungy jump...dessutom brukar dom ta bra betalt för det..så du kan säket tjänna rätt bra :P

Jag har faktikskt aldrig provat. Det har jag hört att dom tar bra bet. för ett hopp. Ser rätt så kul ut faktiskt, men man ska nog inte ha tjänslig mage när man hoppar.

;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.









×
×
  • Skapa ny...