Hoppa till innehåll

Bilder på våra Stående


Seger

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Hej!

Jag hjälper min kompis Birger Knutsson lite med hans hemsida

tyckte han tagit några inspirerande som är värda att publicera här.

Håll till godo

Härliga bilder på hundar i full aktion. Kraftfull avance eller frejdig eftergång på mittbilden :blush: ?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Härliga bilder på hundar i full aktion. Kraftfull avance eller frejdig eftergång på mittbilden :blush: ?

Han körde sin specialare avance mot skyttarna,blev ett coolt kort.

Visst var det du som hade valp från samma som mig,Skogs. Hoppas de går bra,ser fram emot valpträff!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Han körde sin specialare avance mot skyttarna,blev ett coolt kort.

Visst var det du som hade valp från samma som mig,Skogs. Hoppas de går bra,ser fram emot valpträff!

Stämmer bra, och jo, det går kanonbra, är så himla nöjd. Valpträff på Gotland nästa år kanske? Jag har ju, trots inträde i medelåldern, ännu inte besökt ön :blush:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Stämmer bra, och jo, det går kanonbra, är så himla nöjd. Valpträff på Gotland nästa år kanske? Jag har ju, trots inträde i medelåldern, ännu inte besökt ön :lol:

Ska ni ha valpträff där så vill moster komma :)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ska ni ha valpträff där så vill moster komma ;)

Lovade nästan en träff när jag fick valpen. 10 vildar får räcka då

Såg dessutom att du varit på ön och skjutit hönor :P:) Och dom e jag rädd om. :D

För att återgå till ämnet så,här en snygg kh

post-429-1257962491_thumb.jpg

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Lovade nästan en träff när jag fick valpen. 10 vildar får räcka då

Såg dessutom att du varit på ön och skjutit hönor :P:) Och dom e jag rädd om. ;)

För att återgå till ämnet så,här en snygg kh

Jag sköt inga hönor :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag sköt inga hönor :D

Men du har ju ett kort från gotland med hönor bla ;)

Strunt samma. Är ganska generös med jakter men jag lär inte ha så mkt tid till nya bekantskaper,

även om du verkar trevlig

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Men du har ju ett kort från gotland med hönor bla :lol:

Strunt samma. Är ganska generös med jakter men jag lär inte ha så mkt tid till nya bekantskaper,

även om du verkar trevlig

Förstår helt och hållet.

Vad jag menade var att det var inte jag som sköt hönorna och att jag trivs på Gotland kommer alltså att vara lite avis.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

bild från helgens jakt...hämtade in 2 orrar som husse sköt i topp. började med att stöta upp dom från backen och när husse bad henne stanna när han skulle göra ansmygning gick det inte hon skulle smyga brevid hela tiden på sidan . inte ska husse få allt kul själv. efter skotten som en raket och hämtade in orren på 150 m. Var som om hon visste det var något på gång =) stod sedan för ripa oxo men husse hade bara kulbössan med .

post-1886-1259518614_thumb.jpg

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
:rolleyes: -25 så jag passar på att elda, prata med de mina och lära mig hantera tekniken ;)post-4362-1263032718_thumb.jpg
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Hej! Här kommer ett foto på min 10v kh vorsteh Tappra Sky som införskaffades i fredags. Han är min första hund och är tänkt att användas på fågel samt förhoppningsvis gå några prov i jakt och lydnad, ev även utställning.

En riktigt härlig kille är han med mycket energi med ändå otroligt lätt för att slappna av!

post-5046-1265756414_thumb.jpg

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Hej! Här kommer ett foto på min 10v kh vorsteh Tappra Sky som införskaffades i fredags. Han är min första hund och är tänkt att användas på fågel samt förhoppningsvis gå några prov i jakt och lydnad, ev även utställning.

En riktigt härlig kille är han med mycket energi med ändå otroligt lätt för att slappna av!

post-5046-1265756414_thumb.jpg

Sicken liten charmråtta! Kul med fler vorsteh och välkommen till jaktsnack.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.
×
×
  • Skapa ny...