Hoppa till innehåll

Vem är Fritz Kraut?


Guest Fritz Kraut

Recommended Posts

  • Svar 121
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Mad Mike

    20

  • dptrapper

    19

  • Beretta

    12

  • Alfie

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

;D ;D ;D

Jag testar:

.22 Hornet är en fjant kaliber  :o

men det är ju det ??? det vet väl alla...dålig precision, dålig skottverkan, svår att handladda, osv.....nä, tacka vetja 22WM.....
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

men det är ju det ??? det vet väl alla...dålig precision, dålig skottverkan, svår att handladda, osv.....nä, tacka vetja 22WM.....

Hör ni ni ni 22Wm töntar,det finns gränser för vad er pluttpatron klarar av,det gör det däremot inte för den vackert skulpterade 5,6x36R kom igen när ni kan ta ett skott på 130m ;D Moahahahahah....looooosers

(vissa saker tål man bara inte ;))

/Micke

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Hör ni ni ni 22Wm töntar,det finns gränser för vad er pluttpatron klarar av,det gör det däremot inte för den vackert skulpterade 5,6x36R kom igen när ni kan ta ett skott på 130m  Moahahahahah....looooosers

(vissa saker tål man bara inte

Jaha. >:(...januari -04 sköt jag tjädertupp på 130 meter och 15 min senare en till på 150 meter den första var död innan den tog mark den andra tog 2 vingslag på backen innan den var död. (bäst nu att skriva, att det var optimala förhållanden och en väl inskjuten Krico) så att det inte blir samma liv som på Robsoft.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jaha. >:(...januari -04 sköt jag tjädertupp på 130 meter och 15 min senare en till på 150 meter den första var död innan den tog mark den andra tog 2 vingslag på backen innan den var död. (bäst nu att skriva, att det var optimala förhållanden och en väl inskjuten Krico) så att det inte blir samma liv som på Robsoft.

;)

Faktum kvarstår 22Wm är bara en anorektisk 22Hornet wannabe ;D .

/Micke

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Han sitter nog under skrivbordet klöser sig i ansiktet, tuggar fimpar och fradgar.....han vill så gärna svara, men har sagt att han inte ska..uj uj... :D....kom igen nu Fritz!!.....du har ju kunskaper som vi alla andra vill ta del av, inte minst vi som är bygelspännarfantaster...... inte vara blyg nu..... ::)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Inte har han tid å svara, han håller nog på att reparera sin Winchester 88, du vet de usla kvaliten gör att den pajjar rätt ofta  ;D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

å hornet är en 222 rem wannabe  ;D

Knappast då .222 rem konstruerades EFTER 22Hornet :D;)

/Micke

"psst kom igen nu fritte och hjälp till lite"

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Knappast då .222 rem konstruerades EFTER 22Hornet :D;)

Det är just detta som får mig att ändå ha förtroende för människosläktet. Vi HAR förmågan att lära av våra misstag.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Det är just detta som får mig att ändå ha förtroende för människosläktet. Vi HAR förmågan att lära av våra misstag.

Och av den anledningen så konstruerade man .223 rem :D det är bara att inse fakta bengt jag har den optimala kalibergarderoben ;D

/Mr Mauser

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Nu spelar inte kalibervalet så mycket roll då det gäller fritte, hans favoritpatron är ändå 9mm flobert och gärna då i en nyare konverterad savagekombi som är hans favoritvapen över allt annat. Tyvärr har han inte lyckats hitta den bössan än men han söker frenetiskt då de enligt honom har mycket bra kvalla  ;D  ;D  ;D

kom igen nu fritte, kommentarer önskas  :P

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

När jag känner Fritz personligen tror inte jag han varken har tid eller lust att lägga ned sin tid på ännu ett forum, nu när höstterminen börjar måste det även finnas kvar tid och orka för att läxa upp olydiga barn med linjalen.

Hans registrering får väl ses som ett skyddande av varumärke.....

Mr.Mauser, när du styr din nos häråt nästa gång skall jag ordna ett minnesvärt möte med magister Fritz :o

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Fritz har nu ensam stått emot dessa kalibriska påhopp men känner att orken tryter,förstår nu hur den siste tyska panzergrenadiersoldaten måste ha känt sig i sitt frostnupna värn när ryssarna kom österifrån och amrisarna västerifrån.......

Hör min vädjan......MAN DOWN......MAN DOWN......MEDIC...MEDIC....Dr Fritz to the battlefield please ;D

/Micke

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Mr.Mauser, när du styr din nos häråt nästa gång skall jag ordna ett minnesvärt möte med magister Fritz :o

Bara om jag får hålla handen ;)

/Micke

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Guest Fritz Kraut
Bara om jag får hålla handen ;)

/Micke

Om Du lovar att vara riktigt snäll, så ska Du få hålla mig i handen.  :-*

F.K.

P.S.http://forum.wildundhund.de/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=6&t=000582  ;D ;D ;D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.









×
×
  • Skapa ny...