Hoppa till innehåll
https://www.Reservdelar24.SE

Hipshot

Ungdomar/Nybörjare som önskar följa med ut på jakt

Recommended Posts

jakobj
58 minutes ago Björnstigen sa:

Tja,

Skulle va mäktigt att få komma upp på ett sådat äventyr, älskar naturen i dina trakter, men finns ingen tid för det i år, ganska långt att dra 100 mil norrut en dag, jaga nästa, sen hem och även lyckas med att göra frugan nöjd  , så det kommer i så fall krävas en del planering.

Om erbjudandet kvarstår nästa höst så kan det nog planeras in.

Nu är jag ju inte direkt ung men har fortfrande 0 på mitt jakliga konto så måste nog få kalla mig nybörjare

Jo absolut, det är ju inte jättelångt kvar på denna säsong ändå.

• Like 1

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Dela på andra webbplatser
vandraren
1 hour ago Jenseff sa:

Bor gör jag i Skåne, men just nu är jag i Dalarna för att försöka knäppa nån tjäder! På måndag ska jag jobba men man kanske kan komma förbi på hemvägen? Har ingen passande hund, har aldrig jagat med tax :)

Så då borde en jakt i Halland funka...? Du hittar mitt nummer i min profil. Rings imorgon!

p.

• Like 1

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
vandraren

Du ringde aldrig...? Skall besluta om söndagens jakt imorgon, antagligen. Det blir nig i Halland!

Hör av dig!

p.

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
vandraren

Fick förhinder på söndag, då kursdag för motorsågskörkort ändrades till söndag. Pratade med jenseff om detta under ett långt och trevligt samtal! Kul! Det får bli en annan gång, helt enkelt!

p.

• Like 1

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Sleven994

Precis köpt min första hagelbössa och skulle jättegärna följa med någon på småviltjakt. Någon runt Uppsala som kan tänka sig dras med en nybörjare? 

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Urban
36 minutes ago Sleven994 sa:

Precis köpt min första hagelbössa och skulle jättegärna följa med någon på småviltjakt. Någon runt Uppsala som kan tänka sig dras med en nybörjare? 

Kolla med strävhår!😉 Han gillar jakt med hagelbössa

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Dahla
8 hours ago Sleven994 sa:

I all välmening, köp på dig ett par lådor med ammunition och leta upp en hagelbana som har öppet och lär känna din bössa. Jag vet inte hur det ser ut runt Uppsala men skjutbanorna i Haninge och Huddinge brukar ha öppet, culot här på forumet har koll på dom banorna.

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Sleven994

Grymt tips! 

Ingår såklart i ekvationen att vänja mig vid bössan :)

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt samhälle. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu

• Användare som läser detta    0 medlemmar

Inga registrerade användare tittar på detta sida.