Hoppa till innehåll
https://www.Reservdelar24.SE

dptrapper

Benelli

Recommended Posts

dptrapper

Vem är agent för Benelli i svedala? Skulle vilja ha priser på alla modellerna.

Är m4 tillåten? (går den å få med normal kolv och choker) Den e ju gasopererad

Nån som har erfarenhet av M3 super90?

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Dela på andra webbplatser
Beretta

SAKO Sweden.

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
dptrapper

Ok då ska ja kolla med dem, tackar.

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Fredde_piteå

Sugen på en Benelli?... måste säga att jag är HELNÖJD med min...du kommer inte att ångra dig!

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Nils l

Jag letar fortfarande efter en kortpipig collematore åt en kompis. Ingen som har något uppslag?

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Hipshot

Va fan Dp, har du sett ljuset i tunneln?? Ska du köpa M3:an där du själv ställer om huruvida du vill skjuta automatiskt eller pumprepeterande? Mina pengar är på att du snart glömmer bort detta med pumperiet  ;D speciellt då du inser hur j-la snabb Benellin är i omladdningen!

Skjutit med M3 och den var skitskoj, sköt med en opluggat och mulade på med 11 plugg i magasinet.. skoj som fan men ack så tung bössan vart med fullt mag! Börjar själv bli sugen på att uppdatera min Benelli till en av de nyare plastbössorna.. de tar så j-la mycket stryk tidvis så jag ska nog ha bara plast tror jag..

Mvh!

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
dptrapper

Jo ja funderar mer å mer på en benelli. Pump är fina saker, ska ha en sån med men på de snabba kajorna skulle det minsan underlätta med en auto  ;D

M1 ska visst utgå och ersättas med M2 som enligt de bilder jag sett verkar småkonstig, inte alls samma design som tidigare ...

Lutar mer å mer åt en M3 faktiskt, jagar just nu mer info och priser.

sen är det ju så att träkolven tar så inni fasen med stryk när man jagar runt tippen, ska ha en med syntet nu.

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Hipshot

Kommit till samma insikt jag med, vapen man använder flitigt på tex soptipp tar stryk  :-

Samma sak med sjöfågeljakten då man sitter och trycker i en skjutskåre, pipan tar stryk! Funderat lite på en plastbenelli, kladdade på några på Elmia. Den som passade bäst hade dock en blank låda vilket jag inte gillade.. Centron får väl hänga med ett tag till.. andrahandsvärdet på den är rätt uselt och tja vapnet funkar så det är väl bara att köra på. Kan alltid sälja den till Ripjägaren, han är tokkär i min pang  ;D

Mvh!

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt samhälle. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu

• Användare som läser detta    0 medlemmar

Inga registrerade användare tittar på detta sida.