ASAT_Pro 0 Posted January 29, 2009 Share Posted January 29, 2009 Nu, här kommer en egen tråd på din fundering: Det är Mukkanuoli bågarna jag tänker på! Jag har sett flera snygga varianter, både recurv och långbåge modeller. Samtidigt som de inte bara bygger fina bågar, de utsmyckar dem me. Har sett både afrikanska antiloper och mufflon inritade i stocken, riktigt snyggt! De har dock inga bra bilder på deras sida.. Tror nog att JS har pratat om dessa tidigare! Som sagt så smiskar de nog väldigt många när det gäller både kvalité och fart. http://www.mukkanuoli.fi Quote Link to post Share on other sites
crowfear 244 Posted January 29, 2009 Share Posted January 29, 2009 Okej, du menar dom. Har aldrig sett nån i verkligheten, men bara hört gott om dom. Quote Link to post Share on other sites
J S 8 Posted January 29, 2009 Share Posted January 29, 2009 Sist jag besökte Mukkanuoli i Sievi i Finland så provsköt jag flera av deras modeller. Helt underbara bågar och vackra! Kan rekommendera dom! Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts