Hoppa till innehåll

Presentation


ozzy

Recommended Posts

Välkommen, även om du varit med ett tag. Tänker mest på presentationen. Verkar vara fullt upp, men det är ju bra på så vis att du behöver ju inte rulla tummarna;)

  • Like 2
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Hej!

Glad gubbe i sin bästa vikt & ålder, boende mitt i Blekinge.

Hänger på jaktforum höst/vinter och MC-forum vår/sommar. Pryltokig och teknikintresserad.

Har hållt på med skytte sedan jag var liten, och pangat på med allt från pistol till haubits. Jagat sedan jag var 19, någon gång på det glada 80-talet...

/J

  • Like 2
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Hej alla!  miwa1502 heter jag och tack för insläpp!

Bor i Kronoberg och är född 63, jagar både här och i Blekinge! Kommer från Hälsingland där intresset för jakt utvecklades i tidig ålder. Har alltid haft intresse av jakt och skytte. Tävlat i pistolskytte sedan tidigt 80-tal. Handladdar min egen ammunition både till skytte och jakt. Numera är det enbart jakt, tillverkar knivar mm mm.

Redigerad med miwa1502
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Hej

Vem är Stiffe80

Stefan heter jag 37 unga år. Jobbar statligt med skiftande arbetstider. Har haft jägarexamen sedan 2011 men haft uppehåll i jakten ett par år på grund av studier m.m.

Just nu är jag marklös men har en god vän som har lite överseende så jag är ett plåster på honom när han drar ut haha

Bor för närvarande i Ängeholmsområdet och hoppas väl bli kvar här under en längre period. 

Är novis inom jakten men den är ett stort intresse och jag är ivrig att lära mig massa tips och trix, allt ifrån fågeljakt till Älg och Vildsvin :)

IMG_7789.JPG

  • Like 2
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Välkommen och trevligt med en bild i presentationsinlägget :thumbsup:

Mvh Joacim 

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
1 hour ago HuggyBear sa:

Va på tiden att du också regga in dig då! ;)

Välkommen hit! /Danne :D

 

Visst va det de.

Tackar.

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Gäst
Det här ämnet är nu stängd för ytterligare svar.
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.
×
×
  • Skapa ny...