Jump to content
https://www.Reservdelar24.SE

https://www.AUTOdoc.SE
www.anglavakter.com

Sign in to follow this  
ther

Deltagarlista och resultat

Recommended Posts

Guest Sickboy
^_^ ... Gott!...

misstänker vi kommer ses på Elmia då!.. vi kommer ner på Tors kväll, och kommer bo hos Pelle!...

Mvh

Fan va nice Thomas!

Då kan vi ju sova sked :D

Looben
Alla som inte skjutit färdigt cupen har möjlighet att göra det fram till och med söndag! ;)

Annars kommer följande 3 skyttar att kamma hem vinsten:

JakeTrior

Looben

Anmal Deners

Vinsten består förutom äran av var sitt Fritt inträde på Elmia Game Fair (21/5-24/5) valfri dag!

Under förutsättning att resp. vinnare lär ut sin överlägsna skjutteknik till presumtiva bågjägare under 2 h i provskjutningsdelen av Förbundets monter! :mad: Ibland är jag riktigt smart! B)

Om inget annat händer i tabellen så kommer den biljett som jag vunnit att doneras till den som först hinner säga "Tuppen ja!"

Alternativt så får ther besluta vem som ska få den.

Det blir tyvärr lite väl långt att åka för min del med tanke på att jag bor i Umeå och frugan blir nog rätt förbannad eftersom jag lovat henne att vi ska spendera den helgen i jaktstugan utan ungar. ;)

Undrar egentligen vad hon hade tänkt vi ska göra där bara vi två och det är inte ens jakttid på annat än bäver...

Hmmm.?? :mad:

ThomasMamre
Undrar egentligen vad hon hade tänkt vi ska göra där bara vi två och det är inte ens jakttid på annat än bäver...

Hmmm.?? :D

:):P:lol:

ther
Om inget annat händer i tabellen så kommer den biljett som jag vunnit att doneras till den som först hinner säga "Tuppen ja!"

Alternativt så får ther besluta vem som ska få den.

Det blir tyvärr lite väl långt att åka för min del med tanke på att jag bor i Umeå och frugan blir nog rätt förbannad eftersom jag lovat henne att vi ska spendera den helgen i jaktstugan utan ungar. :P

Hmmm.?? :)

Jag ger bort din biljett nu men du har en stående om inte annat så till nästa mässa! Då får du ta med frugan o ungarna ner på lite semester till Gränna o Visingsö! Det är fint här nu! :lol:

Ett litet tips när du ska övertala frugan är att tala om för barnen att det finns polkagrisar i Gränna sen har du barnen på din sida! :P Då blir det genast mycket lättare! :D

pelle.l
Fan va nice Thomas!

Då kan vi ju sova sked ;)

Du skulle ju sova med hästarna som jag har fixat :P .

ThomasMamre
Du skulle ju sova med hästarna som jag har fixat B) .

:rolleyes: .. Stina kommer nog tycka de blir för trångt i sängen! så stallet blir fint!.. :wub:

mvh

Guest Sickboy
:rolleyes: .. Stina kommer nog tycka de blir för trångt i sängen! så stallet blir fint!.. B)

mvh

Självklart så får du sova i stallet så sover jag med Stina.....Inga problem Thomas :P:wub:

ThomasMamre
Självklart så får du sova i stallet så sover jag med Stina.....Inga problem Thomas :PB)

Pusss ;)

pelle.l
Självklart så får du sova i stallet så sover jag med Stina.....Inga problem Thomas :D:)
Pusss :P

Ni e för goa pojkar! ;)