Jump to content

Hjälp, lerduvekastaren trasig

Askebriso

Recommended Posts

Askebriso

Någon i Stockholm, Norrtälje eller Väddö-området som kan låna ut en lerduvekastare över påskhelgen?

Ska skjuta med mina kusiner och min är dessvärre paj... har inte utrymme i budgeten för att köpa en ny för 3000:- just nu...

Hjälp!

Någon i Stockholm, Norrtälje eller Väddö-området som kan låna ut en lerduvekastare över påskhelgen?

Ska skjuta med mina kusiner och min är dessvärre paj... har inte utrymme i budgeten för att köpa en ny för 3000:- just nu...

Hjälp!

Tyvärr har jag ingen att låna ut, men vad kan gå sönder på en lerduvekastare förutom fjädern?

En sådan hittar du för ett par hundra och din kastare är som ny!

/Henke

Askebriso
Tyvärr har jag ingen att låna ut, men vad kan gå sönder på en lerduvekastare förutom fjädern?

En sådan hittar du för ett par hundra och din kastare är som ny!

/Henke

Problemet är att jag köpte en billig, skitmodell för 500:-, som höll fyra omgångar. Sen är det en skruv som försvunnit som håller i utlösningsanordningen. VIlle inte köpa en billig modell igen, så därav tittar jag på en "riktig" tripod kastare eller liknande.

Jag håller tummarna för att någon har en och inte behöver den över påsk :D

Problemet är att jag köpte en billig, skitmodell för 500:-, som höll fyra omgångar. Sen är det en skruv som försvunnit som håller i utlösningsanordningen. VIlle inte köpa en billig modell igen, så därav tittar jag på en "riktig" tripod kastare eller liknande.

Jag håller tummarna för att någon har en och inte behöver den över påsk :D

Aha...ja ok. Jag har själv en såndär skitmodell...som inte ens kastar duvorna mer än 15 meter...och oftast är de trasiga då de lämnar kastarmen! *suck*

Lycka till!

/Henke