Hoppa till innehåll

Portabel kråkkojja


dptrapper

Recommended Posts

Funderar på att bygga en sådan man kan ha med sig.

vad tror ni om profiljärn i aluminium tex 30X30 som man tar 4 st som är ca 130cm höga, ställer dem så de bildar en rektangel, sen har man 4 profiljärn till som man sätter vågrät och låser fast de övriga liknande de låsningar som finns på byggnadsställningar?

Sen klär man skiten med presening och cammonät?

Kan de vara någonting?

Förresten, nån som har profiljärn i aluminium att sälja? eller kanske i plast skulle vara ännu bättre.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag har en helt perfekt portabelt gömsle. Jag ska fota och lägga ut så får du se. Gömslet är ett köpes, kanske Beretta har en bild på detta?

Nix hittar det inte på bild.'

Men Seelands katalog hittar ni det på sid 110.

Art nr: 154960

Skit fint och enkelt. Bästa jag sett.

1499:-

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

kabelrör hmmm va e de?

Dom finns i orange eller gult, Tele eller El.. finns på 99% av alla byggplatser och ibland ser man stumpar på soptippen, du måste väl bara känna någon inom bygg eller markanläggning, tele eller elbranchen.. en rörstump på 1.40m väger väl 2-300gram och är nästan omöjlig att ha sönder.

Dom ser ut som vanliga VP (elrör) fast i annan färg, och materialet är segare för att hålla om någon grävare skulle stöta på dom... finns i 6 meters längder, och kostar inte allt för många kronor att köpa..

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...