Jump to content
https://www.Reservdelar24.SE

https://www.AUTOdoc.SE
www.anglavakter.com

Sign in to follow this  
ThomasMamre

3D tävling 13-14 Juni

Recommended Posts

ThomasMamre

Helgen den 12-14 Juni kommer en lokal klubb (Björkstadens Bågjägare) i Holmsund utan för Ume ha sin vår hunt! en 3D tävling dom haft i många år!

Gästrike-Uppland Bågjägare tänkte göra en liten klubb resa dit och delta i denna tävling!..

samåkning kommer att ske, så vi fyller några bilar och åker upp så det inte blir så dyrt att resa!.. boende håller i skrivande stund på att kollas upp!..

mer info inom kort på www.pilbagsjakt.se

Mvh Mamre..

Roger_P
Helgen den 12-14 Juni kommer en lokal klubb (Björkstadens Bågjägare) i Holmsund utan för Ume ha sin vår hunt! en 3D tävling dom haft i många år!

Gästrike-Uppland Bågjägare tänkte göra en liten klubb resa dit och delta i denna tävling!..

samåkning kommer att ske, så vi fyller några bilar och åker upp så det inte blir så dyrt att resa!.. boende håller i skrivande stund på att kollas upp!..

mer info inom kort på www.pilbagsjakt.se

Mvh Mamre..

Skjuter du i handikapp klassen då, med tanke på ryggen ? :lol: Då har du ju bara JS att tävla emot

så det borde gå som en dans ! :D

ThomasMamre
Skjuter du i handikapp klassen då, med tanke på ryggen ? B) Då har du ju bara JS att tävla emot

så det borde gå som en dans ! B)

:D:D .. precis!..

ryggen börjar bli bättre!.. så ja får hoppas de är fix tills dess!.. nu mera kan jag iaf stå still i skjuta.. de är förflyttningarna som e jobbiga!.. :D

Mvh

crowfear
:D:D .. precis!..

ryggen börjar bli bättre!.. så ja får hoppas de är fix tills dess!.. nu mera kan jag iaf stå still i skjuta.. de är förflyttningarna som e jobbiga!.. :D

Mvh

Ja, att gå böjd som en ostkrok och leta pilar i gräset kostar på... B)

Puss på´re ! B)

J S
Skjuter du i handikapp klassen då, med tanke på ryggen ? ;) Då har du ju bara JS att tävla emot

så det borde gå som en dans ! ^_^

Hmmm! Och vad vill du ha sagt med detta Roger? :o

Jag tror att jag ska ta och bjuda på lite motstånd om det blir fråga om tävling.

Vad får jag för odds mot Thomas? :o

ASAT_Pro

Det är inte bara 1 tävling, utan 2 i 1..!

Vårhuntern är på lördagen den 12/6. Skjuts med comp, fältspets, bluntmål förekommer. Ta gärna med Flu-Flu pil(ar)..

Ursprunget är på söndagen den 13/6. Skjuts enbart med tradutrustning! Fältspest, bluntmål förekommer. Flu-Flu..

En skytt som tävlar både i Vårhuntern och Ursprunget har alltså möjlighet att bli totalvinnare!

Den som inte vill skjuta med tradutrustning 2a dagen kommer naturligtvis kunna skjuta med sin Comp. men har då ingen möjlighet att bli totalvinnare..

Mer info om tävlingarna kommer!!

http://bbjs.sida.nu

ThomasMamre
Det är inte bara 1 tävling, utan 2 i 1..!

Vårhuntern är på lördagen den 12/6. Skjuts med comp, fältspets, bluntmål förekommer. Ta gärna med Flu-Flu pil(ar)..

Ursprunget är på söndagen den 13/6. Skjuts enbart med tradutrustning! Fältspest, bluntmål förekommer. Flu-Flu..

En skytt som tävlar både i Vårhuntern och Ursprunget har alltså möjlighet att bli totalvinnare!

Den som inte vill skjuta med tradutrustning 2a dagen kommer naturligtvis kunna skjuta med sin Comp. men har då ingen möjlighet att bli totalvinnare..

Mer info om tävlingarna kommer!!

tack!... då blir de lite mer info om vi får den direkt från er!...

Mvh Mamre!..

ThomasMamre
Hmmm! Och vad vill du ha sagt med detta Roger? :lol:

Jag tror att jag ska ta och bjuda på lite motstånd om det blir fråga om tävling.

Vad får jag för odds mot Thomas? :P

Väldigt dåliga vännen!... väldigt dåliga!.. :rolleyes:

MVh

J S
Väldigt dåliga vännen!... väldigt dåliga!.. :o

MVh

jag misstänkte det. Favorit tippade, som jag, brukar ju ha låga odds! Du tillhör ju skrällarna om du skulle vinna! :D

Puss på valfri kroppsdel! (JAG väljer)

ASAT_Pro

Upp i topp med denna tråd igen!

För ni har väl inte glömt att det är en bågjägarträff i Norr!?

Det ingår ju lite bågskytte i den me, men det behöver man inte ta så hårt, bara man träffas och umgås! :rolleyes:

tack!... då blir de lite mer info om vi får den direkt från er!...

Mvh Mamre!..

J S

Ta nu chansen alla som kan och åk iväg till Björkstadens bågjägare och skjut denna stig. Det är en verkligen fin bana dom har där, om det är samma banasom jag sköt sist.

Jag själv blir tvungen att jobba 12timmars skift det kommande veckoslutet så för mig blir det ingen resa dit.

ASAT_Pro

Det är faktiskt mer än en tävling!

En comp tävling på Lördagen (Vårhuntern), sedan en trad tävling på Söndagen (Ursprunget).

I år är det även "lovligt" med comp på söndagen.

Ta nu chansen alla som kan och åk iväg till Björkstadens bågjägare och skjut denna stig. Det är en verkligen fin bana dom har där, om det är samma banasom jag sköt sist.

Jag själv blir tvungen att jobba 12timmars skift det kommande veckoslutet så för mig blir det ingen resa dit.