Hoppa till innehåll

S.O.G kniv med garanti som håller!


Alfie

Recommended Posts

För 15-20år sedan köpte jag en Toolclip, ett multivektyg, som jag använde flitigt genom åren, för dryga året sedan gick bladet till kniven av, jag tänkte inte mera på detta utan lade verktyget i en låda, för några månader sedan hittade jag den igen. Fick ett infall och letade fram adressen till SOG knives, la prylen i ett kuvert och skickade iväg den. Glömde bort det hela helt enkelt.

Idag kom ett bud från UPS till jobbet, med en låda med avsändaren SOG knifes, döm av min förvåning när det ligger en splitter ny Powertool i lådan!

Inga frågor ställda, inget knot, jag hade till och med skickat med ett brev där jag förklarade vad som hänt och att jag inte på något sätt förväntade mig något tillbaka, men om det gick skulle det vara skoj om det fanns reservdelar som passade.

Helt otroligt! Det kallar i alla fall jag service!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Fantastiskt.

Annars är service känsla en bristvara nuförtiden.

Det ska säljas ,och har man fått en dålig produkt får man skylla sig själv verkar det som.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

<_< de är sånt som kallas kundvård!. och gör att fler kunder köper deras produkter!.. gott av S.O.G

Mvh

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Måste vara amerikanskt, haft någon liknande upplevelse med RCBS.. varför kan våra svenska nasare/träskallar inte fatta att detta är det tveklöst bästa sättet att handskas med kunder på lång sikt? Sako Sweden tex, se och lär!

Mvh!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Måste vara amerikanskt, haft någon liknande upplevelse med RCBS.. varför kan våra svenska nasare/träskallar inte fatta att detta är det tveklöst bästa sättet att handskas med kunder på lång sikt? Sako Sweden tex, se och lär!

Mvh!

Hippen- du är ju bara bitter för att han i Uppsala inte kan/får sälja Sako, han sålde tydligen under listpriser på ett sätt som medförde att han blev fotad från listan av åf. :D<_<

En större vapennasare får man leta efter men han är bra billig ibland ergo det kan vara helt rätt att handla där om man vet vad man vill.

/Christian

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Så var det med min Leatherman supertool oxå, bröt av såg, skruvmejslar knivar. Frågade på ett försäljningsställe om det gick att köpa reservdelar, han tog bara toolen och min adress.

Ca 5 veckor senare kom den tillbaka som ny <_<

Ingen RH garanti där inte :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...