Alfie Publicerat Maj 5, 2009 Share Publicerat Maj 5, 2009 För 15-20år sedan köpte jag en Toolclip, ett multivektyg, som jag använde flitigt genom åren, för dryga året sedan gick bladet till kniven av, jag tänkte inte mera på detta utan lade verktyget i en låda, för några månader sedan hittade jag den igen. Fick ett infall och letade fram adressen till SOG knives, la prylen i ett kuvert och skickade iväg den. Glömde bort det hela helt enkelt. Idag kom ett bud från UPS till jobbet, med en låda med avsändaren SOG knifes, döm av min förvåning när det ligger en splitter ny Powertool i lådan! Inga frågor ställda, inget knot, jag hade till och med skickat med ett brev där jag förklarade vad som hänt och att jag inte på något sätt förväntade mig något tillbaka, men om det gick skulle det vara skoj om det fanns reservdelar som passade. Helt otroligt! Det kallar i alla fall jag service! Citat Länk till kommentera Dela på andra webbplatser More sharing options...
waxin Publicerat Maj 5, 2009 Share Publicerat Maj 5, 2009 Fantastiskt. Annars är service känsla en bristvara nuförtiden. Det ska säljas ,och har man fått en dålig produkt får man skylla sig själv verkar det som. Citat Länk till kommentera Dela på andra webbplatser More sharing options...
johanjägare Publicerat Maj 5, 2009 Share Publicerat Maj 5, 2009 ordning å reda! Citat Länk till kommentera Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pertan Publicerat Maj 5, 2009 Share Publicerat Maj 5, 2009 Sånt där gör att man väljer rätt fabrikat nästa gång Citat Länk till kommentera Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hipshot Publicerat Maj 5, 2009 Share Publicerat Maj 5, 2009 Läckert!!! Måste kolla detta, min Gerber (?) börjar bli solkig, kanske läge att uppdatera.. Mvh! Citat Länk till kommentera Dela på andra webbplatser More sharing options...
ThomasMamre Publicerat Maj 6, 2009 Share Publicerat Maj 6, 2009 de är sånt som kallas kundvård!. och gör att fler kunder köper deras produkter!.. gott av S.O.G Mvh Citat Länk till kommentera Dela på andra webbplatser More sharing options...
MarkusR Publicerat Maj 6, 2009 Share Publicerat Maj 6, 2009 Imponerande, trodde nästan inte sådant fanns längre.... Citat Länk till kommentera Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hipshot Publicerat Maj 6, 2009 Share Publicerat Maj 6, 2009 Måste vara amerikanskt, haft någon liknande upplevelse med RCBS.. varför kan våra svenska nasare/träskallar inte fatta att detta är det tveklöst bästa sättet att handskas med kunder på lång sikt? Sako Sweden tex, se och lär! Mvh! Citat Länk till kommentera Dela på andra webbplatser More sharing options...
Christian N Publicerat Maj 6, 2009 Share Publicerat Maj 6, 2009 Måste vara amerikanskt, haft någon liknande upplevelse med RCBS.. varför kan våra svenska nasare/träskallar inte fatta att detta är det tveklöst bästa sättet att handskas med kunder på lång sikt? Sako Sweden tex, se och lär!Mvh! Hippen- du är ju bara bitter för att han i Uppsala inte kan/får sälja Sako, han sålde tydligen under listpriser på ett sätt som medförde att han blev fotad från listan av åf. En större vapennasare får man leta efter men han är bra billig ibland ergo det kan vara helt rätt att handla där om man vet vad man vill. /Christian Citat Länk till kommentera Dela på andra webbplatser More sharing options...
Xillo Publicerat Maj 6, 2009 Share Publicerat Maj 6, 2009 Så var det med min Leatherman supertool oxå, bröt av såg, skruvmejslar knivar. Frågade på ett försäljningsställe om det gick att köpa reservdelar, han tog bara toolen och min adress. Ca 5 veckor senare kom den tillbaka som ny Ingen RH garanti där inte Citat Länk till kommentera Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.