Hoppa till innehåll

Rädda skogen :)


W-jägare

Recommended Posts

Tjena :)

Rekommenderar den här sidan:

http://www.ettklickforskogen.se/

Där man får klicka en gång varje dag gratis då och man räddar då en liten yta gammelskog.

Har inte tittat runt så mycket på sidan men ja tyckte endå vrf inte klicka?

Sidan har sponsorer som ger en viss summa för varje klick.

Så lägg den som startsida eller gå in å klicka på den en gång bara :)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

klick,

men varför ja tröck vet ja inte, för det är igentligen dumt att låta gammal skog stå och ruttna bort, men är det våra ädel löv var det värt ett klick. men svensk gammal gran skog är dumt att spara

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag klickar med =) men är det nån som har förstått vad som händer och vad det är bra för? Köper dom gammal skog för att göra nått skyddsormåde eller för att få egna jaktmarker eller vad är det?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ett klick för skogen" verkar vara en bra grej då någon annan betalar om du visar intresse.

Det finns dock anledning att ifrågasätta ärligheten bakom sidan.

Jag är inte själv helt insatt men det har vid "Rädda Verle gammelskog" framkommit en hel del oegentligheter.

Möjligen har de betalande, bla.a kommunen, lurats att lägga miljoner på skog som inte är skyddsvärd.

Jag har inget fog för att påstå att det är systematiskt men det kan finnas anledning att själv söka lite information innan man bara klickar på.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Skog??

Tacka vet jag en shysst klövervall en frostig septembermorgon :unsure::)

/Micke

holler helt klart med dej Micke, varför ha en massa skog, när man kan ha holmar och en massa klöver vallar med inslag av vall och havre :blush:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

klick,

men varför ja tröck vet ja inte, för det är igentligen dumt att låta gammal skog stå och ruttna bort, men är det våra ädel löv var det värt ett klick. men svensk gammal gran skog är dumt att spara

Skog??

Tacka vet jag en shysst klövervall en frostig septembermorgon :):)

/Micke

Herregud det framgår tydligt att ni aldrig besökt våra fjällnära urskogar :D Skog ruttnar inte bort den förnyas via det naturliga kretsloppet och blir bara vackrare. Allt snack om skogsvård är väldigt bedrägligt tycker jag det skall kallas virkesproduktion för någon vård av oss behöver inte skogen utan det är enbart då vi vill tjäna mesta möjligt med pengar på vår natur.

Klick-klick-klick

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Skog??

Tacka vet jag en shysst klövervall en frostig septembermorgon -_-:D

/Micke

Du och jag Micke..du och jag.. B)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...