Hoppa till innehåll
Henrik

Vem är Henrik?

Recommended Posts

Henrik    603
Henrik

Hej,

Jag är en nybliven småbarnspappa från Göteborgstrakten. Jag börjar närma mig de 40 med stormsteg.... Hemma finns det förutom en liten son som i skrivande stund är 10 dagar en hustru (med jägarexamen) och en jaktlabbe...

Jag har hållt på med skytte, jakt och handladdning i mer än 20 år nu. Jag är fd officer och har pysslat en hel del med att utbilda prickskyttar men är sedan tio år civilist... I mitt jobb händer det titt som tätt att jag måste åka till Asien i ett par veckor och då blir mitt deltagande på detta (och andra forum) lidande.

Vapenintresset har som för de flesta övriga tagit sig lite olika former, under de första tio åren handlade det bara om att jag minsta möjliga träffbilder för att så småningom utvecklas till ett stort intresse för andra kulvapen än den traditionella cylinderrepetern. I dag roar jag mig helst med dubbelstudsare, eller enkelskottare i olika former.

Jag har ganska hyfsat koll på teorin och praktik gällande handladdning och skytte, men inser också att ju mer man lär sig desto mindre inser man att man kan...

Henrik

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Dela på andra webbplatser
Beretta    13
Beretta

Hallå!

Välkommen i gänget!

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
lsjonsson    5 425
lsjonsson

Hej!

Välkommen hit!

:D

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Instinct    0
Instinct

Välkommen...

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
shamani    1 923
shamani

Det här var den sista presentationen att läsa i tråden "administratörer & moderatorer"... Som jag har skrivit till de andra så känns det lite tokigt att välkomna någon som varit med ett par år längre än man själv....

Oavsett så är det intressant att veta lite mer om er. =)

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt samhälle. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu

• Användare som läser detta    0 medlemmar

Inga registrerade användare tittar på detta sida.

https://www.Reservdelar24.SE