Hoppa till innehåll

jakt o skytte i långås, mässa


marcus.söderlund

Recommended Posts

någon mer som ska dit?

hade varit trevligt o träffa liksinnade för o snacka skit när man tittar på dyra leksaker ^_^

långås ligger utanför falkenberg i halland län.

ska tydligen komma dit en del folk o ge bra priser på saker, kom o titta man hittar väl alltid något skoj som man bara måste ha :wub:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Tänkte nog ta mig dit. Står i begrepp att skaffa nytt kikarsikte och Zeiss skulle dyka upp enligt Oskar som jobbar hos Janne. Jag hoppas de kan visa det nya riktmedlet V69. Har sett det på bild men kan ju vara kul att se det i verkligheten.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

okej trevligt vet du typ när du tänkte titta in där då?

ja Janne nämnde att dom skulle komma. jo Oskar känner man allt till :P

man är ju stammis där o bränner allt för mkt pengar där om man ser mot vad man får i lön ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

man är ju stammis där o bränner allt för mkt pengar där om man ser mot vad man får i lön :rolleyes:

Pengar är ju till för att brännas :wub: Ja jag är ledig denna dag och lär väl spendera kanske en del igen.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Pengar är ju till för att brännas ^_^ Ja jag är ledig denna dag och lär väl spendera kanske en del igen.

hmm nä inte jag för jag får ju tydligen ingen lön. tacka fan för de då slipper man bli ännu fattigare den 5:e de :rolleyes:^_^

Joacim de står under den grova rubriken. den 5:e är de iaf så bara o komma ;)

jag lär va där en liten stund så blir väl någon gång mellan 16 o 20 där någonstanns. hoppas vi ses ^_^

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

hmm nä inte jag för jag får ju tydligen ingen lön. tacka fan för de då slipper man bli ännu fattigare den 5:e de :D:D

Joacim de står under den grova rubriken. den 5:e är de iaf så bara o komma :D

jag lär va där en liten stund så blir väl någon gång mellan 16 o 20 där någonstanns. hoppas vi ses B)

Ojdå såg det nu :D Ibland kuggar det över i hjärnkontoret -_-

Vi borde bestämma ett klockslag när man ska komma. Jag kommer nog att vara där runt 17 - 18 eller något sådant.

Ja det hade varit kul att få lite ansikten på folk här från sidan. Man har säkert sett en hel del här ifrån när man varit och handlat i jaktaffärer och på jakter m.m men inte fasen vet man vem som är vem och att det är folk ifrån forumet :P

MVH/Jocke

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

ibland är den snabba bilen krockad där uppe o då är den inte lika snabb längre som jag brukar säga :D

17-18 tiden trillar jag nog in iaf oxå. ja hade varit trevligt o hälsa på lite folk. mig känner man lättast igen på utseendet smart nog :P

jag sticker ut ur mängden iaf :o

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

idag är den stora dagen ;) kommer anlända där mellan 16 o 17 tiden. hoppas på o se lite fler folk här ifrån.

mvh//Marcus

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

mig känner man lättast igen på utseendet smart nog ;)

jag sticker ut ur mängden iaf :D

Glöm inte din banjo nu så folk känner igen dig :P

Tyvärr så åkte man ju på att jobba denna dag men men det kommer fler tillfällen att bränna pengar på roliga saker B)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Glöm inte din banjo nu så folk känner igen dig ;)

Tyvärr så åkte man ju på att jobba denna dag men men det kommer fler tillfällen att bränna pengar på roliga saker B)

du är bara avundsjuk :P

de kommer med all säkerhet mer tillfällen o bränna pengar de lovar jag dig :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

idag är den stora dagen B) kommer anlända där mellan 16 o 17 tiden. hoppas på o se lite fler folk här ifrån.

mvh//Marcus

Och vart höll du hus då? Såg fram imot att snacka massa skit med dig men det blev inget med det då du inte va på plats :D

B)

MVH/Jocke

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

va där lite tidigare o fick åka hemåt runt 16:30 tiden då jag fick sånt jävla anfall av skadan så va tvungen o ta tab som jag såklart hade liggandes hemma B)

de kommer fler dagar jag ska dit så vi lär nog ses där förr eller senare :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...