Hoppa till innehåll

annorlunda flu-flu skytte


Guest Sickboy

Recommended Posts

Snyggt skjutet! Tyvärr har vi ingen i Sverige som ens kommer i närheten av denna kille.

Sätt igång o träna alla tradskyttar så vi får en kändis på youtube som spöar denna kille i skytte. :rolleyes:

Med compound hinner man fasen inte med!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

dum fråga vad är "flu flu"

En flu-flu pil är en pil utrustad med stora naturfjärdrar som fungerar som en bromsskärm för pilen.

Även med de kraftigaste bågarna faller pilen lungt och fint till marken inom 50 meter ungefär.

Flu-flu pilar kännetecknas av ett susande ljud när de flyger. Har någongång hört att ordet flu-flu anspelar på ljudet som uppkommer vid skyttet och ska vara något som indianerna använt i sitt språkbruk. Är dock inte säker på detta.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Snyggt skjutet! Tyvärr har vi ingen i Sverige som ens kommer i närheten av denna kille.

Sätt igång o träna alla tradskyttar så vi får en kändis på youtube som spöar denna kille i skytte. <_<

Med compound hinner man fasen inte med!

Klart du hinner JS!

Men då får du börja skjuta oneida :D:P

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Klart du hinner JS!

Men då får du börja skjuta oneida :P<_<

Ja, man kanske ska köpa en sån igen. Har haft ett par Onedia under åren.

Nä, jag skiter i att skjuta i luften. Jag skjuter rådjuren på backen istället. Rådjur inte kan flyga.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Med compound hinner man fasen inte med!

Jag har även vissa problem med att spänna min compound bakom ryggen :D men man får spendera mer tid på gymet de jaktfria månaderna bara ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag har även vissa problem med att spänna min compound bakom ryggen ;) men man får spendera mer tid på gymet de jaktfria månaderna bara :huh:

Jag snackar upp min compound i fullt drag! behöver inte ens dra den! :)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag snackar upp min compound i fullt drag! behöver inte ens dra den! :huh:

Ett nytt trick att lära sig, kul. Men hade han inte lite stort mål tycker ni? När jag tränar normalt fluflu skytte har jag bara en tennisboll som jag kastar iväg och skjuter med blunts

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...