Hoppa till innehåll

"Visa dina inlägg"


Dunderklumpen

Recommended Posts

Jag har tänkt på en sak... 

Skulle det vara möjligt för dig Niclas (har för mig att han som äger/administrerar forumet har detta namn) att kunna se över möjligheterna till att se trådar som man skrivit i förut, ungefär som "Visa dina inlägg"-knappen på robsoft?

Jag har lite problem med att försöka leta reda på alla trådar jag skrivit i, då jag har alltför mycket e-postmeddelanden(spam) och därför inte väljer att bocka i "bevaka tråd". Därav finns det detta behov av en så kallad "Visa dina inlägg"s-knapp och jag tror även att jag inte är ensam om dessa problem.

Mvh

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Kolla din profil ( http://www.jaktsnack.se/index.php?showuser=3599 )

Under din personliga bild finns det en drop-down meny som heter alternativ.

Där väljer du "hitta medlemmens inlägg"

Och vips kan du se alla inlägg du någonsin har gjort!

Mvh, Wizard eder finurlige moderator ;)

Det alternativet är värdelöst då man inte ser där om det har skrivit något nyt i tråden :(

Som det är nu är det väldigt lät att misa om nogon har svarat på en fråga man stält eller om någon stäler en frråga på ett inläg man har skrivit i en tråd som någon anan har startat

Det är bara dom trådarna som man har startat som man lät ser om det har skrivits något nyt

Mvh Anders Hj

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Visa NYA inlägg finns här med om du kollar lite :lol:

Du snackar?  ;) Självklart har jag kollat på alla knappar som går att trycka på, det gör jag jämt.

Men likförbannat är det förbannat jobbigt att inte kunna följa de trådar man vet (eller inte vet) att man gjort ett inlägg i. Därför vore det förbannat artut med en "Visa dina inlägg"-knapp. Och hoppas på att de med lite fritid skulle kunna fixa detta här på Jaktsnack.  

Mvh "Puckot" Dunderklumpen  :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Min assistent -> Mina 10 senaste inlägg

fungerar hyfsat tillfredsställande även om jag saknar "ego search"

Andreas

Även om jag uppskattar detta syns det ändå inte om tråden/inlägget blivit besvarat eller ej, utan man måste gå in till varje tråd du gjort ett inlägg i och kolla upp om du blivit besvarad...

Människan är naturligt lat. :)  

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...