Hoppa till innehåll

Letar bil..


Beretta

Recommended Posts

Har sålt min Volvo 855 nu.

Letar som bäst efter en ny.

Troligtsvis blir den en Toyota Four Runner eller en Nissan Terrano.

Års 91-95

Manuell låda

4 dörr

Bensin

Gärna om de har extra utr. som  t ex:

Stereo

Ex ljus

Cromad front båge

osv.

post-18-1108297858_thumb.jpg

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Guest Mr Fitipapa

Här är min jaktbil. Range rover -75 med WV diesel 6:a, Warnwinsch 3600 kg, aluminiumkaross, sommardäck 31 tum på alufälg och dubbdäck på plåt.

Till salu för övrigt.

post-49-1108499042_thumb.jpg

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Här är min jaktbil. Range rover -75 med WV diesel 6:a, Warnwinsch 3600 kg, aluminiumkaross, sommardäck 31 tum på alufälg och dubbdäck på plåt.

Till salu för övrigt.

Vad vill du ha för den ? Gärna ett pris utan winch och ett med....

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Guest Mr Fitipapa

Har inte funderat ut nåt pris, men winschen är så snyggt och praktiskt monterad i fronten att den får följa med hur som helst. Bilen har gått fint under mitt ägo, inga större krångel. Har startat fint, tills för ett tag sedan då startmotorn lade av, ska byta den snarast när jag får tag i en vettig.

Kan skicka ett IM senare när den är startbar, och lite mer fakta, om du är seriöst intresserad Mats?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Har inte funderat ut nåt pris, men winschen är så snyggt och praktiskt monterad i fronten att den får följa med hur som helst. Bilen har gått fint under mitt ägo, inga större krångel. Har startat fint, tills för ett tag sedan då startmotorn lade av, ska byta den snarast när jag får tag i en vettig.

Kan skicka ett IM senare när den är startbar, och lite mer fakta, om du är seriöst intresserad Mats?

Jag är klart seriöst intresserad, bara ekonomi och säljtillfälle ligger i fas, har bränt lite väl mycke penningar senaste månaderna så jag får vara lugn fram till våren.... eller Not...  ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...