JaktTotte 27 Posted February 21, 2010 Share Posted February 21, 2010 Ja det här håller jag på med på fritiden när jag inte jagar eller fiskar. Det är ju jakt på ett sett. airsoft är riktigt roligt! Quote Link to post Share on other sites
mattiasdahlstrom 412 Posted February 21, 2010 Share Posted February 21, 2010 Ja det här håller jag på med på fritiden när jag inte jagar eller fiskar. Det är ju jakt på ett sett. airsoft är riktigt roligt! det är nog skit kul:D Quote Link to post Share on other sites
JaktTotte 27 Posted February 21, 2010 Author Share Posted February 21, 2010 Jo du är riktigt kul funderar på att slänga upp bild på airsoft gun. Quote Link to post Share on other sites
Matte 0 Posted September 2, 2010 Share Posted September 2, 2010 Vart spelar du nånstans? Kör själv, vi är ett rejät gäng här i uppsala som kör Quote Link to post Share on other sites
adde_ssx 2 Posted June 15, 2011 Share Posted June 15, 2011 Det är riktigt kul, jag och 5 till och ibland fler kör nästan varje helg Grymt kul Den här kör jag med Quote Link to post Share on other sites
Teffek 577 Posted June 27, 2011 Share Posted June 27, 2011 Körde mycket förr men då mest med scenarion över flera dagar, enhetlig utrustning, roller osv. Helt enkelt mera åt lajv-hållet än paintballhållet Körde dock en del sådant här också för övningens skull och visst är det skoj men man kan göra så mycket mer på långspel med ordentliga scenarion och stämningen ger en helt ny dimension till striden. Men fick lägga hobbyn på hyllan till förmån för andra hobbies, tror det var tävlingsskyttet som tog för mycket tid. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts