Hoppa till innehåll

Predator, nya svenska jaktkläder


classeolle

Recommended Posts

Nu har jag hyfsade kläder och jaktgarderoben är enl tjejen sprängfylld med div och nu även en dress till hundarna så jag får nog svårt att få igenom en investering nu:) Dock blir nog detta mitt nästa ställ!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Med de priserna :D kanske man till och med kan tänka sig att du har råd att köpa reklamplats på forumet och inte lalla runt med smygreklam i ett forum som andra driftar utan kostnad för dig?

Allvarligt talat. Köp reklamplats eller delta i forumets diskussioner - det är på de två sätten man kan använda forumet.

Detta är INTE en plattform för allehanda företag att pitcha sina prylar på.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Kunde ha ninte döpt dom till nåt sexigare än URSUS? (gammal öststastraktor med tvivelaktigt rykte) ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Kunde ha ninte döpt dom till nåt sexigare än URSUS? (gammal öststastraktor med tvivelaktigt rykte) :)

Värre var om dom hetat Belarus. :lol:

Åter till ordningen ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Värre var om dom hetat Belarus. :wub:

Åter till ordningen :lol:

Med risk för varumärkesintrång så tycker jag de skulle döpts till Caterpillar stället - klart västligt, kapitalistskt och bra ^_^

PS. Ska vi börja rada upp öststatstraktorer med tvivelaktigt rykte måste nog även Zetor finnas med på listan även om de slår t.ex. Belarus med hästlängder. DS.

MVH

Alias

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Är det inte fel att kalla sina kläder för svensk om de tillverkas i Kina? Med priserna som är så borde de åtm sys i Sverige!!!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Swedish Chasseur är Sveriges Blaser, produkterna har sådan image att folk köper ändå. Tycker dom är väl pjymaslika, men är säkert funktionella och bra.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Med de priserna <_< kanske man till och med kan tänka sig att du har råd att köpa reklamplats på forumet och inte lalla runt med smygreklam i ett forum som andra driftar utan kostnad för dig?

Allvarligt talat. Köp reklamplats eller delta i forumets diskussioner - det är på de två sätten man kan använda forumet.

Detta är INTE en plattform för allehanda företag att pitcha sina prylar på.

Tycker det är helt ok att det visas lite utrustning här på forumet.

Verkar vara helt ok dom där kläderna...ska titta lite närmare i morgon på dom.

Du skulle nog göra samma sak om du drev ett företag med liknande ting.

Mvh

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Är det inte fel att kalla sina kläder för svensk om de tillverkas i Kina? Med priserna som är så borde de åtm sys i Sverige!!!

Precis!  ^_^ Tror jag ska klaga till Rasmus när jag träffar honom nästa gång...  :ph34r:<_<

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Det finns inga svenktillverkade jaktkläder sedan många år tillbaka. Det som Rasmus och Jonas har gjort är att de har designat kläder som skall passa en aktiv jakt med massor av praktiska detaljer som jag är övertygad om att många kommer att uppskatta.

post-2115-1270481627_thumb.jpg

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Smilla från Mark
Det finns inga svenktillverkade jaktkläder sedan många år tillbaka. Det som Rasmus och Jonas har gjort är att de har designat kläder som skall passa en aktiv jakt med massor av praktiska detaljer som jag är övertygad om att många kommer att uppskatta.

Fel fel fel alltså, du glömmer Gretas Konfektion www.gretas.se som syr special och egna kollektioner!!! .

Gretas är för övrigt en av de första som tillverkade kläder med Gore-Tex i Sverige.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...