Hoppa till innehåll

NAP QuickFletch


Roger_P

Recommended Posts

166:- sek på Cabelas! de var då inte direkt biligt!

Mvh

Nej, men jag värdesätter tiden med, att sitta o limma,byta dåliga/bortskjuta fjädrar med

limmer som aldrig håller ( testat me nått jävla sko lim sist, men även det släpper i bland)

går de sönder nu,, vipps så är det bytt utan krångel

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Kollade på de där själv idag, blir spännande att följa utvecklingen.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Nej, men jag värdesätter tiden med, att sitta o limma,byta dåliga/bortskjuta fjädrar med

limmer som aldrig håller ( testat me nått jävla sko lim sist, men även det släpper i bland)

går de sönder nu,, vipps så är det bytt utan krångel

Det råder delade meningar om dessa! Ta en koll på kommentarerna om dessa Quick fletch på:

http://www.cabelas.com/cabelas/en/template...roductid=418510

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Det råder delade meningar om dessa! Ta en koll på kommentarerna om dessa Quick fletch på:

http://www.cabelas.com/cabelas/en/template...roductid=418510

Jo dock är det bara två personers intryck,, de kan a gort fel mm förstås, men jag ska testa och se

om det funkar, funkar det är det ju bra, funkar det inte reklamerar jag till NAP bara :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jo dock är det bara två personers intryck,, de kan a gort fel mm förstås, men jag ska testa och se

om det funkar, funkar det är det ju bra, funkar det inte reklamerar jag till NAP bara B)

två? Du har ju totalt 44 kommentarer på flera sidor att läsa. Men 89% rekommenderar denna produkt!

Så helt fel kan den ju inte vara. Du får prova och återkomma med svar. Anser personligen att 14-20 dollar är lite för mycket för att fena på 6 pilar. Tänk på alla jiggtillverkare och limfabriker! Du kommer att göra miljoner arbetslösa! :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Tala gärna om hur det går & om du är nöjd med dom, åker till USA & cabelas o oktober & ska shoppa loss lite så är det nått att ha så kan jag även köpa lite sånna :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

två? Du har ju totalt 44 kommentarer på flera sidor att läsa. Men 89% rekommenderar denna produkt!

Så helt fel kan den ju inte vara. Du får prova och återkomma med svar. Anser personligen att 14-20 dollar är lite för mycket för att fena på 6 pilar. Tänk på alla jiggtillverkare och limfabriker! Du kommer att göra miljoner arbetslösa! :D

Aj faen det missade jag <_<

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag är så trött på superlim,jiggar o trams att jag ska testa dessa i år, lite dyrare dock

men väl värt det hoppas jag

https://www.bowhunting.com/gallery/38/media...w.aspx?page=224

Alltså! styva priser blir det med frakten inräknad! ;)

Men det ser onekligen lite spännande ut, har spanat runt lite på nätet, går att beställa lite här och var, billigaste så här långt är från UK, men då dödar frakten det hela :)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Ok här kommer nu det efterlängtade programmet om Quick Fletch

Såg ju smidigt ut!

Ser att det finns andra tillverkare också, och med 4" fenor med, törs man fråga varifrån du investerat?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Såg ju smidigt ut!

Ser att det finns andra tillverkare också, och med 4" fenor med, törs man fråga varifrån du investerat?

Från Cabelas

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Från Cabelas

Jag har en bekant som kommer över nu i juli från staterna. Tror jag ska beställa hem ett gäng sådana där kokvattenfenor.

Blir billigt när man får hem den tull, moms och fraktfritt!

Roliga videoklipp du lagt ut!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

;) Riktigt bra klipp Roger! kul berättat och lättförstårliga! men jag ser fram mot ett klipp där du visar hur man kokar vatten! ;)

Mvh

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

;) Riktigt bra klipp Roger! kul berättat och lättförstårliga! men jag ser fram mot ett klipp där du visar hur man kokar vatten! ;)

Mvh

Jo fast det ett 30 minuters program, för det är inte enkelt!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag har en bekant som kommer över nu i juli från staterna. Tror jag ska beställa hem ett gäng sådana där kokvattenfenor.

Blir billigt när man får hem den tull, moms och fraktfritt!

Roliga videoklipp du lagt ut!

Tack, jo det är det värt tror jag faktiskt

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

:wub: Riktigt bra klipp Roger! kul berättat och lättförstårliga! men jag ser fram mot ett klipp där du visar hur man kokar vatten! ^_^

Mvh

Lösningen är att låta någon som kan koka vattnet så man bara behöver värma det sen :lol:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Lösningen är att låta någon som kan koka vattnet så man bara behöver värma det sen :wub:

Man kanske kan börja sälja kokat vatten,, fryst, bara lägga i micron ?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Man kanske kan börja sälja kokat vatten,, fryst, bara lägga i micron ?

Skottsäker affärsidé!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...