Hoppa till innehåll

Dumt PM-system..


shamani

Recommended Posts

Dags att ventilera frågorna kring PM-systemet... Är det fler än jag som tycker att det är lite korkat upplägg?

Om man svarar på ett PM så får man scrolla NER (nåja, det GÅR ju att skriva i toppen av mailet, men dt käns lite fel... i a f för mig) till platsen man skriver på och ska du lägga in en smilie så åker texten upp och man får scrolla ner fr att fortsätt skriva. Jäkligt retfullt. När man har bollat några PM fram och tillbaka så får man till svar att man måste skapa ett nytt meddelande - EFTER att man har skrivit och ska skicka det. Idiotsystem. ^_^ Varför kan man inte få veta det direkt när man börjar svara?

Går detta att göra något åt? Eller är det något man får leva med? Eller finns det inställningar jag har missat? Det är ju ingen omöjlighet... <_<

Någon som har annan uppfattning?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

PM är inte att jämföra med mail och det har sina begränsningar...

Tanken med PM är att det skall vara ett light-weight meddelandesystem, vill man ha större möjligheter så är det mail man får använda.

Se det lite som skillnaden mellan SMS och ett mail :rolleyes:

Effekten du får med scrollningen ser jag inte men å andra sidan har jag riktigt stora skärmar... ^_^

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

ok. Man kan ju inte få allt här i världen... :rolleyes: Men IDIOT-system är det ändå. ;) Men jag kan leva med det. Ville bara kolla. <_< Tack för svar!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...