Hoppa till innehåll

XXL öppnar i bromma!


Christian N

Recommended Posts

Är det någon som skall på öppnandet av XXL i Bromma?

De har sjuka priser på en del saker och då jag skall vara borta i helgen undrar jag om någon som skall dit vill hjälpa mig med två saker.

Ett är ett par Haglöfs byxor strl 52/54 som är 1/4 av ord pris på samt en Nörröna, norsk jakt dress i strl 52 eller L/XL som jag är toksugen på!

Om någon skall dit och är villig att hjälpa mig så skulle jag vara evigt tacksam och det är inget som går av för hackor :wacko:

Edit:

Just det, då jag är extremt ute från kontoret : christian.nordin.jurkand snabel a gmail.com om det är så att man känner att , tja va fn, jag skulle ju ändå dit...

/Christian

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

tyvärr, men jag väntar intensivt på den som skall öppna i sisjön i gôttlaborg.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ligger bökigt till, ids inte köra, när de iaf ska öppna i Arninge. DÅ ska jag hänga på låset.. detta är ju som en våt dröm, skönt att många etablerade handlare får konkurrens. Lite besviken på märkena på vapnen dock som de saluför via hemsidan, varför har de inte Browning? Hade varit kul att få inviga kedjans etablering genom att handla hagelbock av dem!

Mvh!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ligger bökigt till, ids inte köra, när de iaf ska öppna i Arninge. DÅ ska jag hänga på låset.. detta är ju som en våt dröm, skönt att många etablerade handlare får konkurrens. Lite besviken på märkena på vapnen dock som de saluför via hemsidan, varför har de inte Browning? Hade varit kul att få inviga kedjans etablering genom att handla hagelbock av dem!

Mvh!

Du- bara så du vet när du öppnar i Arninge så är det jag som ligger o sover utanför ingången i den gröna kokongen, snälla sparka inte på den,

förresten har Må lovat att komma med då,

har vi något riktmärke för Arninge butiken?

/Christian

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Tur att Christian hittade en kollega som skulle dit annars hade jag känt mig tvungen att stå kvar i kön. Jag uppskattar att kön var ca. 350m när jag kom klockan 6.30 och den växte till nära 500m. När dom fyllde butiken första gången gick kön åtminstone framåt. När klockan var 7.15 och kön inte rörde sig nämnvärt framåt, så då tröttade jag och drog utan att ens ha sett butiken från insidan. :ph34r: När jag drog ringlade kön på så här: ingången ligger ungefär vid siba's ingång därifrån gick den förbi hela Coop och fram till Systemet där vinklade kön 90 grader ut mot parkeringen ända upp till transportvägen där den vinklade igen och gick tillbaka mot Experts ingång. Helt sjukt, så när dom öppnar i Hanninge och någon vill ha något väldigt gärna så är det camping á la konsert som gäller...... :wub:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Tur att Christian hittade en kollega som skulle dit annars hade jag känt mig tvungen att stå kvar i kön. Jag uppskattar att kön var ca. 350m när jag kom klockan 6.30 och den växte till nära 500m. När dom fyllde butiken första gången gick kön åtminstone framåt. När klockan var 7.15 och kön inte rörde sig nämnvärt framåt, så då tröttade jag och drog utan att ens ha sett butiken från insidan. :ph34r: När jag drog ringlade kön på så här: ingången ligger ungefär vid siba's ingång därifrån gick den förbi hela Coop och fram till Systemet där vinklade kön 90 grader ut mot parkeringen ända upp till transportvägen där den vinklade igen och gick tillbaka mot Experts ingång. Helt sjukt, så när dom öppnar i Hanninge och någon vill ha något väldigt gärna så är det camping á la konsert som gäller...... :wub:

låter ungefär som Ullared på '80-talet.... (hur det är idag har jag ingen aning om)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Var också förbi imorse. Kom fem i sju. MINST 500 meter kö. Gav upp efter en halvtimme. Hörde rykten i kön om att de som kommit vid fyratiden på morgonen hade hamnat i täten.

Helt galet. Känner mig en smula korkad som trodde att det faktiskt fanns en chans att få en av de 25 Zeiss-kikarna.

Tänkte åka dit efter jobbet och se om det lugnat sig, dock lär det vara ordentligt utplockat.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Kom vid halv sju. Kom in ca 8:30. Gluggarna slut såklart. Men jaktkläder finns det gott om så det kan ni nog åka ut i em och köpa om ni vill.

Köpte Lundhags Traverse för halva priset. Tänkte köopa en ambassadör också men det var slut...

Cyklarna sålde som fan också så det blir nog svårt för dem som vill ha en sån.

I övrigt en fin butik. Bra priser, men de säljer ju huvudsakligen märkesprodukter så jättebilligt blir det ju inte.

Vapenavdelningen kan bli bra framöver. Bra priser på Ammo.

Synd på siktet dock. Hade tagit slut efter 20 minuter, så det hade nog varit tvunget att köa från 0300 tiden för att få ett. Värt 9000 att frysa en stund.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jupp!

Helt galet med folk redan vid halv 7. Var på jakt efter kikaren meindlkängorna och fiskerullen...johejdu. Allt sådant tog slut på 20 min :ph34r: . fick bli en Eka swingblade för 400:- istället :wub: Kunde ju inte gå hem tomhänt när man köat såpass länge.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

En tanke for igenom skallen igår att fan man går upp 05.00 tar på en trött 2-åring kläderna och åker dryga 10 mil för att köpa sig lite smått o gott.

Vilken tur att man inte gjorde slag i saken! Hålla koll på en rabiat 2-åring samtidigt som man knuffas runt bland massa friluftsmänniskor som letar fynd liksom tanter på GeKås.

Jag letade på hemsidan va de kan ta för lite övningsammo till studsaren utan att finna, någon som kollade vad lite Norma Jaktmatch kan tänkas kosta där uppe?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Vapenavdelningen kan bli bra framöver. Bra priser på Ammo.

Intressant! Såg du vad det fanns för plugg?

Såvitt jag kunde se på webben så var vapensortimentet sisådär.. fanns det andra märken med?

Mvh!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Intressant! Såg du vad det fanns för plugg?

Såvitt jag kunde se på webben så var vapensortimentet sisådär.. fanns det andra märken med?

Mvh!

Pluggen verkade vara de vanliga urvalet. När det gäller priset så citerar jag xxl snubben "hittar ni billigare i stockholm så matchar vi priset direkt"

Ännu var vapenutbudet lite magert, men om man såg vilka märken de skulle saluföra så kommer mina behov att täckas tror jag.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Såg att det börjat dyga upp XXL fynd på blocket. Någon radio tex.

Inget sikte ännu dock. Åker och tömmer latrinen i brevlådan hos den som kränger av ett "XXL Zeiss" för att tjäna pengar.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Inget sikte ännu dock. Åker och tömmer latrinen i brevlådan hos den som kränger av ett "XXL Zeiss" för att tjäna pengar.

Jag kan förstå din känsla, men dom köpte dessa har verkligen fått jobba för kosingen. ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...