Hoppa till innehåll

nya cod :)


daavviid

Recommended Posts

På tok för linjärt spel för min smak. (man måste följa en exakt bana)

Personligen tyckte inte jag att det nådde upp till förväntningarna men det är nog många som kommer att gilla det.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Vart skitglad när jag snappade detta.. men så fick jag se Hannas boyfriend hemma lira det på X-box och det sög.. han kutade runt i ett rum och sköt zoombies typ. Måttligt spännande :D

Skulle visst finnas andra banor så jag har inte helt givit upp men detta såg förjävla trist ut.

Mvh!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

wizard säg ett ickelinjärt rent skjutaspel som har släpps på länge dvs inte använder EXP eller nått liknade system på SP

De som har sett mig spela Fallout 3 & NV är övertygade om att de är rena FPS :D

Moderna spel är allt för enkla och ger få möjligheter att spela annorlunda vilket är lite tråkigt.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

De som har sett mig spela Fallout 3 & NV är övertygade om att de är rena FPS :D

Moderna spel är allt för enkla och ger få möjligheter att spela annorlunda vilket är lite tråkigt.

hahaha känner igen det där med fallout 3 och skjutande speciellt när man träffar enklare på frihand än med vatsen

gick igenom medal of honour tier one på väldigt kort tid för några dagar sen

har du testat crysis serien ? linjärt i det stora men ändå möjligheten att välja mellan gå rambo eller att gå stelth

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

För er som gillar spel så kolla denna blogg.

http://xboxflickan.se/

Behandlar inte bara X-Box spel.

Det är två av mina barn som ligger bakom den. Dotter jobbar i spelbrachen. Och grabben har nog det mesta i spelväg.

Lasse

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Fick hem spelet igår och har mest lirat online , visst det kan bli laggigt men lite olika mellan servrarna . Gissar på att kommer en update till spelet inom en snar framtid.

och jag måste säga att jag tycker det är roligt fram tills att man blir sönder skjuten av ngn random 12 årinng :)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Fick hem spelet igår och har mest lirat online , visst det kan bli laggigt men lite olika mellan servrarna . Gissar på att kommer en update till spelet inom en snar framtid.

och jag måste säga att jag tycker det är roligt fram tills att man blir sönder skjuten av ngn random 12 årinng :)

är väl så med alla online shooters

är noobtuben lika framträdande i det ny som i cod 4

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

joda den märks av en del , men inte allt för störande (än i alla fall) . delvis för att kartorna är rätt små . skulle inte skada med lite större områden .

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Vart skitglad när jag snappade detta.. men så fick jag se Hannas boyfriend hemma lira det på X-box och det sög.. han kutade runt i ett rum och sköt zoombies typ. Måttligt spännande :)

Det där med zombies verkar vara nån bonusgrej.

This is more like it:

51__lP_wU0s

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

wizard säg ett ickelinjärt rent skjutaspel som har släpps på länge dvs inte använder EXP eller nått liknade system på SP

S.T.A.L.K.E.R kom jag att tänka på. Där är det bara att ösa på i princip alla varianter...

De spelen är icke-linjära och man kan valsa runt hur som helst.

Jag brukar ofta bli less på mina spel och då gäller bara free-for-all :D

Fallout 3 tog en stund att rensa men nu är det tomt med undantag för de som inte går att skjuta samt en del NPC spawnar lite här och var...

S.T.A.L.K.E.R har jag gjort samma sak i fast där går de flesta att panga bort!

Fallout NW hade kunnat varit ok om det inte hade varit hidden walls överallt... :)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ha ha hade ingen aning om att CoD skulle släppa nytt. Men va glad man blir dom två senaste modern warfare är grymma måste köpa. Kanske ska fixa det till migsjälv i farsdag present he he

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

S.T.A.L.K.E.R kom jag att tänka på. Där är det bara att ösa på i princip alla varianter...

De spelen är icke-linjära och man kan valsa runt hur som helst.

Jag brukar ofta bli less på mina spel och då gäller bara free-for-all :D

Fallout 3 tog en stund att rensa men nu är det tomt med undantag för de som inte går att skjuta samt en del NPC spawnar lite här och var...

S.T.A.L.K.E.R har jag gjort samma sak i fast där går de flesta att panga bort!

Fallout NW hade kunnat varit ok om det inte hade varit hidden walls överallt... :)

S.T.A.L.K.E.R är väl nått som jag med nöd kan kalla ett skjuta spel utan EXP finns nån konstig variant av systemet i bakgrunden

jag brukar fuska mej igenom spelet för att se slutet sen går jag över till att spela MP

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

battlefield 3 lär va grymt kul:)

vi får se hur det blir som jag tycker så ska dom gå tillbaka till BF1942 eller battlefield 2 stuket stora kartor och många spelare

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Hittade en liten fix för lagget på Sweclockers .

HUR NI FIXAR PROBLEM MED STUTTERING OCH HACK

Gå till C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\call of duty black ops\players (eller var ni nu har ert steam) och öppna config_mp.cfg

Ändra följande:

seta r_multiGpu "0" (1 innebär att CoD tror att du använder flera grafikkort, vilket tydligen är standardinställningen)

seta r_multithreaded_device "1" (Gör så att CoD utnyttjar flera processorkärnor, vilket det inte gör om den står på 0)

seta r_glow_allowed "0" (Glow är HDR, och det är det som är den största boven. Vet inte riktigt vad som är fel, men stänger du av glow fixas i princip allt hack du upplever)

seta cl_maxpackets "60" (Gör så att du skickar paket till servern oftare, förbättrar lagget avsevärt. Ser knappt några som teleporteras fram längre efter att ha fixat det.)

Hoppas detta hjälper!

Prövade det själv och tycker att lagget har blivit betydligt bättre ( ej 100% ) men dock bättre ..

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...