Jump to content

bild uppladdning

SleveN
 Share

Recommended Posts

hejsan!

skulle ladda upp en del bilder idag och efter en massa tid o bök innan jag kom på riktigt hur jag skulle göra igen så lyckades jag ladda upp :lol:

men jag har några tips om förbättring om ni vill höra ;)

mass uppladdning skulle vara en underlättning istället för att gå om samma steg hela tiden och klicka tillbaka för att det ska finnas möjlighet till att ladda upp en ny bild,

massuppladdning och en makeover så att det blir enklare och använda :huh:

bara ett tipps ;)

/andreas

hejsan!

skulle ladda upp en del bilder idag och efter en massa tid o bök innan jag kom på riktigt hur jag skulle göra igen så lyckades jag ladda upp :lol:

men jag har några tips om förbättring om ni vill höra ;)

mass uppladdning skulle vara en underlättning istället för att gå om samma steg hela tiden och klicka tillbaka för att det ska finnas möjlighet till att ladda upp en ny bild,

massuppladdning och en makeover så att det blir enklare och använda :huh:

bara ett tipps ;)

/andreas

Jorå vi vet...

Detta forumet har aldrig varit designat för att hålla extrema mängder binärdata men nu pekar alla trender åt det hållet.

Eftersom detta forumet nu börjar bli lite gammalt (enligt den digitala tidsåldern) så kommer en ny version snart att ersätta denna där vi har bättre stöd för en massa saker samt har möjligheten att mjukvarumässigt göra egna anpassningar utan allt för mycket administration mellan uppdateringarna... (hoppas vi :D )

Bildbanker och liknande är viktigt för oss och kommer att prioriteras!