Hoppa till innehåll

Det nya utseendet på sidan...


shamani

Recommended Posts

Det var den jag letat efter. :blink:

Syntes lite bättre tidigare. När det var en knapp.....

Tack! Andra verkar tro att jag är knäpp och tror att man inte vet hur man ska ta sig till toppen på annat sätt, men det var så bekvämt och snabbt med en "Topp-knapp" vid varje inlägg! Fast just nu skriver vi det i fel tråd...

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag hänger mest i forumdelen men nu såg jag på framsidan "jaktsidan" att under rubrikerna "köpes", "säljes" och "bytes" ligger senaste inlägg från forumet i stället.

Men det har ni kanske uppmärksammat redan?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag hänger mest i forumdelen men nu såg jag på framsidan "jaktsidan" att under rubrikerna "köpes", "säljes" och "bytes" ligger senaste inlägg från forumet i stället.

Men det har ni kanske uppmärksammat redan?

Kollar på det direkt!

Tack.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag har inte varit inne på några dagar...ganska många om jag ska vara ärlig...jag som varit MYCKET inne här sedan jag blev medlem. Bara bockjakten som skapade lite avbrott men nu vet jag inte vad det berodde på. Mätt? Men nu blev jag "hungrig" igen! :)

Jäklar vad fin och sober sidan blivit!

Gillar allt jag sett - även om det inte är mkt ännu. :blush:

En sak jag verkligen gillar är det nya sättet som smilegubbarna visas, man slipper det förhatliga med att behöva bläddra fram nästa sida för att få fram "andra halvan" av dessa små gubbar...:wacko: Nåja, ni fattar kanske vad jag menar.

Fasen, är inte sidan bredare också? Finfint är det i all fall och roligt med "Senaste bilderna" eller vad det hette, det jag såg när jag kom hit.

Det är alltid lite jobbigt när det är nytt och jag brukar vara lite konservativ men detta gillar jag verkligen. Ser exklusivare ut också! :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag hänger mest i forumdelen men nu såg jag på framsidan "jaktsidan" att under rubrikerna "köpes", "säljes" och "bytes" ligger senaste inlägg från forumet i stället.

Men det har ni kanske uppmärksammat redan?

Fixat.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Gjorde ett inlägg om skåningarnas vinterväglag i en tråd och använde smileygubben som är "högst upp till höger" i inlägget. Den här: "gubbe som kikar snett och gör en sned grimas".

Detta efter att ha skrivit tre punkter och ett mellanslag. Då försvann allt jag skrivit efter "gubben" inklusive gubben...nåja...ni fattar hoppas jag.

En bugg måste det vara i alla fall.

Som tur är så hade jag tryckt ctrl+a och sedan ctrl+c innnan.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Gjorde ett inlägg om skåningarnas vinterväglag i en tråd och använde smileygubben som är "högst upp till höger" i inlägget. Den här: "gubbe som kikar snett och gör en sned grimas".

Detta efter att ha skrivit tre punkter och ett mellanslag. Då försvann allt jag skrivit efter "gubben" inklusive gubben...nåja...ni fattar hoppas jag.

En bugg måste det vara i alla fall.

Som tur är så hade jag tryckt ctrl+a och sedan ctrl+c innnan.

Jag hoppas att den som behöver förstå det du skrev förstår det för det gjorde inte jag... :huh: Men jag kanske är ovanligt slö idag.. :unsure:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag hoppas att den som behöver förstå det du skrev förstår det för det gjorde inte jag... :huh: Men jag kanske är ovanligt slö idag.. :unsure:

Ctrl+A = Markera allt

Ctrl+C = Spara

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ctrl+A = Markera allt

Ctrl+C = Spara

Ja, det vet jag. Bortsett från att Ctrl+C är kopiera... ;) Spara är ctrl+S

Föstår inte vad markera och kopiera har med resten att göra....

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Föstår inte vad markera och kopiera har med resten att göra....

Skriver man ett inlägg och kopierar texten innan man publicerar så slipper man skriva om allt ifall det strular vid publiceringen av inlägget.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Skriver man ett inlägg och kopierar texten innan man publicerar så slipper man skriva om allt ifall det strular vid publiceringen av inlägget.

"Gjorde ett inlägg om skåningarnas vinterväglag i en tråd och använde smileygubben som är "högst upp till höger" i inlägget. Den här: "gubbe som kikar snett och gör en sned grimas".

Detta efter att ha skrivit tre punkter och ett mellanslag. Då försvann allt jag skrivit efter "gubben" inklusive gubben...nåja...ni fattar hoppas jag."

Det är detta jag inte fattar.... Fast det är oviktigt - det viktiga är att frågeställaren får svar... ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

"Gjorde ett inlägg om skåningarnas vinterväglag i en tråd och använde smileygubben som är "högst upp till höger" i inlägget. Den här: "gubbe som kikar snett och gör en sned grimas".

Detta efter att ha skrivit tre punkter och ett mellanslag. Då försvann allt jag skrivit efter "gubben" inklusive gubben...nåja...ni fattar hoppas jag."

Det är detta jag inte fattar.... Fast det är oviktigt - det viktiga är att frågeställaren får svar... ;)

Jaha! Smileyn åt upp texten och även sig själv ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Gjorde ett inlägg om skåningarnas vinterväglag i en tråd och använde smileygubben som är "högst upp till höger" i inlägget. Den här: "gubbe som kikar snett och gör en sned grimas".

Detta efter att ha skrivit tre punkter och ett mellanslag. Då försvann allt jag skrivit efter "gubben" inklusive gubben...nåja...ni fattar hoppas jag.

En bugg måste det vara i alla fall.

Som tur är så hade jag tryckt ctrl+a och sedan ctrl+c innnan.

Ingen aning om varför, Grinchen kanske??

//Niclas

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ingen aning om varför, Grinchen kanske??

//Niclas

:lol:

Ja, det är möjligt!

Jag var dock tvungen att googla vad det var för något då jag bara hade en svaaag aning om vad G var för en figur...

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

"Gjorde ett inlägg om skåningarnas vinterväglag i en tråd och använde smileygubben som är "högst upp till höger" i inlägget. Den här: "gubbe som kikar snett och gör en sned grimas".

Detta efter att ha skrivit tre punkter och ett mellanslag. Då försvann allt jag skrivit efter "gubben" inklusive gubben...nåja...ni fattar hoppas jag."

Det är detta jag inte fattar.... Fast det är oviktigt - det viktiga är att frågeställaren får svar... ;)

Detta är en bug som jag jobbar på att fixa.

Det inträffar bara i IE vad jag vet...

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...