Hoppa till innehåll

Önskemål om designändringar på sidan


Niclas L

Recommended Posts

Niclas

Förut kunde man välja en längre tidsperiod för senaste inlägg, dvs inte bara de trådar som varit aktiva under dagen utan även de som varit aktiva denna vecka.

Hittar inte något sådant val nu, går det inte eller är det jag som inte hittat funktionen?

Julhälsningar Freddan

Du klickar på "Dagens aktiva innehåll" sen ändrar du från "24 timmar" till "veckan" längst ner till höger.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • Svar 90
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • shamani

    20

  • Niclas L

    13

  • PMG

    6

  • waxin

    5

Top Posters In This Topic

Helt rätt.

//Niclas

Öhhh när kom funktionen dit, För den fanns väll ändå inte där när jag skrev mitt inlägg???!!!!!

Någon skämta mig aprillo.

Hur som helst, Nu är ja jättenöjd med sidan. Du har gjort ett jättebra jobb Niclas.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ok nu börjar jag bli rädd, uppenbarligen så spökar det i min dator.

Mitt förra inlägg finns inte med på senaste inlägg sidan, och den funktionen ´som jag precis lovordat finns inte heller kvar?????

VAD ÄR DET FRÅGAN OM?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ok nu börjar jag bli rädd, uppenbarligen så spökar det i min dator.

Mitt förra inlägg finns inte med på senaste inlägg sidan, och den funktionen ´som jag precis lovordat finns inte heller kvar?????

VAD ÄR DET FRÅGAN OM?

Visar du senaste olästa inlägg så ser du inte det du precis har skrivit.

Jag är inte helt tillfreds med hur "senaste" trådar & inlägg visas heller och tittar som bäst på en annan sökalgoritm som vi kanske kan implementera...

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

När jag klickar på "Dagens aktiva innehåll" så får jag inte upp nån ruta för att välja mellan "24 timmar" eller "Veckan". Jag hamnar istället på sidan med alla nya inlägg. Är det en funktion som bara funkar en gång (för det gjorde det första gången jag provade)?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag tömmer cache och tillfälliga, men blir ändå inte ihågkommen. :angry: Varför inte?

Är det helt omöjlugt att få en "till toppen knapp" vid varje inlägg? Är på väg att "anmäla" väldigt ofta... :blush:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

//Niclas

Denna gången trodde jag att det skulle funka med att stänga bara fönstret med bilden, men nej då, inte bara stängde jag bilden utan jagstängde ner hela sidan och blev dessutom UTLOGGAD. Det har inte hänt förut!

Sen tömde jag cache innan jag loggade in igen. Och nej, jag blev inte ihågkommen denna gången heller. <_<

Och varför fick jag bara med "Niclas" och inte all text?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

tycker också det gamla systemet med att bilderna fick ett eget fönster när man klickade på dom var bättre har ju hänt att man har klickat ner hela jaktsidan när man har kollat klart

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

tycker också det gamla systemet med att bilderna fick ett eget fönster när man klickade på dom var bättre har ju hänt att man har klickat ner hela jaktsidan när man har kollat klart

Händer för ofta... Och Niclas skrev i ett svar till mig ang det : "Fixat".....

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Denna gången trodde jag att det skulle funka med att stänga bara fönstret med bilden, men nej då, inte bara stängde jag bilden utan jagstängde ner hela sidan och blev dessutom UTLOGGAD. Det har inte hänt förut!

Sen tömde jag cache innan jag loggade in igen. Och nej, jag blev inte ihågkommen denna gången heller. <_<

Och varför fick jag bara med "Niclas" och inte all text?

För att stänga ner bara sidan med bilden använder du X längst ner till höger på bilden.

Vad använder du för webbläsare?

Sparar ditt användar namn och lösenord eller försvinner det också?

För att när du svarar på hans inlägg försvinner det citat han svarat på.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Visar du senaste olästa inlägg så ser du inte det du precis har skrivit.

Jag är inte helt tillfreds med hur "senaste" trådar & inlägg visas heller och tittar som bäst på en annan sökalgoritm som vi kanske kan implementera...

Det ligger något som gör att det ibland släpar efter med 5-10min innan det kommer upp i "Visa nytt innehåll" <_<

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

För att stänga ner bara sidan med bilden använder du X längst ner till höger på bilden. Upptäckte det på senaste bilden jag tittade på att det faktiskt FANNS ett kryss - dumt ställe för krysset då bilden var så stor att jag hade scroll-list både på sidan och nere...

Vad använder du för webbläsare? IE Sparar ditt användar namn och lösenord eller försvinner det också? Det försvinner - blanka fält.För att när du svarar på hans inlägg försvinner det citat han svarat på.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

@ shamani

Kontrollera i inställningar att du inte har att det skall ta bort all webbhistorik när IE stängs ner, gör sedan en tömning av webbhistorik så skall det nog fungera.

Tror jag??

IE är ju inte min favorit.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Kul att se att reaktionerna när det händer något nytt på ett forum är exakt likadana oavsett vilket fora det är som förändras ^_^

Och om några år om vi ändrar igen kommer reaktionerna att vara likadana som nu ;)

För mig funkar alltid inloggad klockrent och det är bara att trycka på Home-knappen för att komma längst upp på sidan och att användare postar enorma bilder med scrollister både på längd och bredd kan inte direkt skyllas på forats funktioner.

Ge det lite tid och lär känna det nya tycker jag B)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Finns det någon form av plingeling när man får ett pm?

Det ramlar säkert in ett mail om det men jag skulle gärna se att det poppar upp en ruta eller annat när det ramlar in ett pm, jag missar att titta uppe i hörnet nu mera :blush: Det är ju inte alltid man scrollar upp dit...

OM jag bara får lite häng poå PM mapparna så är det kanon alltihopa tycker jag.

//

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Kul att se att reaktionerna när det händer något nytt på ett forum är exakt likadana oavsett vilket fora det är som förändras ^_^

Och om några år om vi ändrar igen kommer reaktionerna att vara likadana som nu ;)

För mig funkar alltid inloggad klockrent och det är bara att trycka på Home-knappen för att komma längst upp på sidan och att användare postar enorma bilder med scrollister både på längd och bredd kan inte direkt skyllas på forats funktioner.

Ge det lite tid och lär känna det nya tycker jag B)

Går det åtminstone inte att göra ett x för att stänga i övre högra hörnet som är mer logiskt istället för längst ner?

Jag får använda Ctrl+Home för att komma till toppen, och det ska jag väl kunna vänja mig vid. Annars så börjar man ju vänja sig nu vid att det är annorlunda. Men vi har ju fått lämna våra åsikter och en hel del har blivit mycket bättre. :)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Går det åtminstone inte att göra ett x för att stänga i övre högra hörnet som är mer logiskt istället för längst ner?

Svar, Nej det går inte.

Denna funktion kommer att vidareutvecklas i nästa version av forumet, vi får helt enkelt vänta.

//Niclas

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Går det åtminstone inte att göra ett x för att stänga i övre högra hörnet som är mer logiskt istället för längst ner?

Jag får använda Ctrl+Home för att komma till toppen, och det ska jag väl kunna vänja mig vid. Annars så börjar man ju vänja sig nu vid att det är annorlunda. Men vi har ju fått lämna våra åsikter och en hel del har blivit mycket bättre. :)

Du kan trycka esc så stängs det också.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Du kan trycka esc så stängs det också.

Ska försöka komma ihåg det. Tack! :)

En annan sak...bara så där rent nyfiket... Varför finns det TVÅ arga ( :angry: ) Emoticons, men ingen ledsen ( :( ) utan att man trycker på "Visa alla"??

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ska försöka komma ihåg det. Tack! :)

En annan sak...bara så där rent nyfiket... Varför finns det TVÅ arga ( :angry: ) Emoticons, men ingen ledsen ( :( ) utan att man trycker på "Visa alla"??

Har tagit bort den ena "arga" skall givetvis bara vara en.

//Niclas

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Har tagit bort den ena "arga" skall givetvis bara vara en.

//Niclas

kan du lägga till några fler ??

olika smilys menar jag

Redigerad med killer_mouse
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

När jag klickar på "Dagens aktiva innehåll" så får jag inte upp nån ruta för att välja mellan "24 timmar" eller "Veckan". Jag hamnar istället på sidan med alla nya inlägg. Är det en funktion som bara funkar en gång (för det gjorde det första gången jag provade)?

Håller med, precis så har jag det också men jag skuller på att det spökar

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.









×
×
  • Skapa ny...