MaxW

Vem är MaxW

26 inlägg i detta ämne

Jaha..då har jag ramlat hit också.  Är med på lite forum här och där. Känner en och annat som finns här.

För övrigt har jag ett gäng hundar, 2 wachtlar och hustruns Cocker. Har två jämtar som jag jagar med, men som ägs av min kusin. Har även en gammal wachtel nu är pensionerad hos min far. Jag har ju förhoppningsvis ett gäng wachtelvalpar på gång.. :)

Jag har även en arg fru (som egentligen är den mest förstående som finns)  och en son på snart 2 år som håller på att jagas in.

Jagar allt, ofta och länge.

Ok. lägger då till att jag finns i de småländska, fd skogarna.

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Dela på andra webbplatser

Hej!

Välkommen hit!

:D

Var kommer Du ifrån då?

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Nämen välkommen hit!  ;D ;D

Detta med arg fru kände jag igen, tror precis jaktsidan berikats med en smålänsk wachtelidiot/jaktidiot välj själv  ;D

Mvh!

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Hej MaxW, välkommen. Har du någon Wachteltik som är skimmeltecknad som inte är bokad?

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Verkligen kul med en smålänning till! Det kan behövas, för vi verkar inte vara allt för många bland alla norrlänningar ;)

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Vill också passa på att önska dig Välkommen.

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Hej och varmt välkommen hit!

Henrik

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Hej MaxW, välkommen. Har du någon Wachteltik som är skimmeltecknad som inte är bokad?

Vi får väl se. Tiken är parad och jag hoppas det tog.. :)  Valparna är planerade att födas runt den 20/4

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Dessvärre valde han en hane utan bevisad duglighet i dessa konster trots att annan hane som "kan" fanns tillgänglig så tja det är ju inte helt säkert att det blev ngt  ;D

Mvh!

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Dessvärre valde han en hane utan bevisad duglighet i dessa konster trots att annan hane som "kan" fanns tillgänglig så tja det är ju inte helt säkert att det blev ngt  ;D

Mvh!

Njae...  Hade bara ägaren till hanen inte varit så lat utan kolla höfterna, ögonlys och startan hunden på prov, så hade nog Elton kommit på frågan... Men´jag har ju avtalat med en hane inför nästa kull ju.. ;)

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

;D

Ja just jävlar, det hade jag glömt, hustrun ska ränna på prov och skämma ut sig med vår wachtel  :-[ Känns som ett skoj projekt, se till att tjata rejält där Max!

Mvh!

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
;D

Ja just jävlar, det hade jag glömt, hustrun ska ränna på prov och skämma ut sig med vår wachtel  :-[ Känns som ett skoj projekt, se till att tjata rejält där Max!

Mvh!

Jag är ganska säker på att du inte har det misnta att vara orolig för där. Tror faktiskt att du nog skulle kunna köra honom i öppen klass till hösten. Han har kapaciteten..

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Välkommen... ;D ;D

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt samhälle. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu

• Användare som läser detta    0 medlemmar

Inga registrerade användare tittar på detta sida.

https://www.Reservdelar24.SE