Hoppa till innehåll

Tack för mig!


N S

Recommended Posts

Har fått ett erbjudande som jag inte kan tacka nej till.

Skribent för en större tidning och det innebär att jag måste hålla på mina storrys exlusivt till tidningen.

Tack för mig.

/Niklas

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Har fått ett erbjudande som jag inte kan tacka nej till.

Skribent för en större tidning och det innebär att jag måste hålla på mina storrys exlusivt till tidningen.

Tack för mig.

/Niklas

Du ljuger det är 1 april idag :D

Mvh.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Härliga Hund ?

Fan va bra, den köper frugan, så då kan jag ju få njuta av dina bravader ändå. ;)

Wizard, radera kontot fort nu innan han ändrar sig. :lol:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Med tanke på att det är NS som skriver detta och det är 1 april så vete fan om jag tror dig.

Men om så skulle vara fallet så är det mycket trist för mig och de andra som gillar att läsa dina alster fast roligt för dig så klart..

//

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Känns som skeptikerögonen är på en dag som denna. Bra försök. Ser fram emot fler trevliga berättelser från dig, NS. :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Varför säga upp sig ? Bara för man ska skriva lite storys åt en tidning ? Känns som ett för snabbt ihop kommen rubrik till 1 april. ^_^ eller :(

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Den var bra! :wacko: tror NS har blivit snurrig, eller fått STORHETSVANSINNE!

Sanningen är väl att sörlänningen sitter o har tråkigt! o tror att han kan lura oss smarta jägare på forumet :lol:

nehe serru det gick tydligen inte hem..

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Har nu fått höra via omvägar att det i själva verket handlar om Hänt i veckan där NS skall stå för den nya följetongen om Mankinis! :lol:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

1 år Gratis prenumeration på Härliga hund och hänt i veckan, det sista nappade frun på..

Fri tillgång till kaffeatomaten, fast jag får stå för bönorna själv, vatten fanns visst o hämta på dass.

Engen sida i jägargrönt/rosa cammo .

Samt en följetång på sista sidan om hur man gör sin egen väggmonterade sälformade grisatrapp i bakelit för att ha o hänga upp sin mankinin på när den inte används.

Vilket iofs är sällan den inte används...

Inte kan man tacka nej till det!

Har nån bättre bud ?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

jo förresten om det mot förmodan finns någon som inte hängt med på att det är ett aprilskämt om än dåligt sådant så är det ju precis det.

jo jag är nog lite uttråkad :blush:

edit: gick på sonens skämt nu när jag kom hem..

Lapp på dörren där det stod att han va med 2 polare vid järnvägstunneln o skulle komma hem sent.

Jag har ju oxå vatt ung o drog slutsatsen att det va jävelskap på gång.... va faen skullle han annars göra vid tunneln?

ungjävlen satt tyst o kurade på sitt rum o hade gömt cyklen oxå..

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Drog också ett April skämt idag, frugan är borta med en kompis tills i morgon och jag lovade att ta det lugnt, städa och vara allmänt huslig...April, april jag ska göra eld i spisen och dricka Whiskey hela kvällen

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Drog också ett April skämt idag, frugan är borta med en kompis tills i morgon och jag lovade att ta det lugnt, städa och vara allmänt huslig...April, april jag ska göra eld i spisen och dricka Whiskey hela kvällen

Slängde ut på fejjan att grabben är hos föräldrarna och att nu kör vi stockholmsnatt! väntar att telefonen ska ringa ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...