Hoppa till innehåll

Mullsjö


Danne1979

Recommended Posts

Tjenare grabbar ser ut som att jag åker ner till Mullsjö och hälsar på brorsan om 2 veckor. Tänkte ta med bågen då jag hörde av brorsan att det finns en skyttebana i Tenhult eller vad det nu hette. Hade vart skoj att träffa några som är lite mer erfaren inom bågjägeriet och få lite tips o så samt skjuta lite och surra skit. Så är det nån som hänger här som finns i dom trakterna?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Tjenare grabbar ser ut som att jag åker ner till Mullsjö och hälsar på brorsan om 2 veckor. Tänkte ta med bågen då jag hörde av brorsan att det finns en skyttebana i Tenhult eller vad det nu hette. Hade vart skoj att träffa några som är lite mer erfaren inom bågjägeriet och få lite tips o så samt skjuta lite och surra skit. Så är det nån som hänger här som finns i dom trakterna?

Det fanns en stor skjutbana ute vid Norrahammar när jag flyttade ifrån bygden men om den finns kvar och om det fanns bågskytte där vet jag inte.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ok men min lokalkännedom där nere är lika med noll aldrig vart där så har ingen aning om vart nåt är. Men ska bli kul att se stället iaf

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ta kontakt med Ther här på forumet och de andra i Jönköpings klanen! ;)

De håller ju till där ute..

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ok ska ta kontakt med han men vet vem eller hur många som är med i jkpg klanen

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ok men min lokalkännedom där nere är lika med noll aldrig vart där så har ingen aning om vart nåt är. Men ska bli kul att se stället iaf

Ok! Södra Vätterbygden är ju Sveriges San Francisico.:rolleyes: Det är backar från alla håll och kanter ner till centrum.:D

Henke67 bör ju också veta något.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Låter bra det skickar ett pm när jag vet om jag kommer ner måste bara kolla med chefen hur hon jobbar. Ju fler som är med desto bättre och så får jag lite hjälp att fintrimma in bågen :)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Sket sig att åka till Mullsjö nu men ska försöka åka ner om nån vecka istället eventuellt veckan efter påsk...

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Låter som en riktigt bra idé det jag hör av mig när jag kan åka ner

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Nu är det klart att vi åker ner till Mullsjö så jag tar med bågen ner :) är nog nere på mån kväll nångång så under veckan passar ju bra

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Trevligt att träffas! :) Hoppas att bågen funkar bättre nu!

Justera in timingen på cammarna som vi pratade om.

Får du problem är det bara att höra av sig! :)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Trevligt att träffas! :) Hoppas att bågen funkar bättre nu!

Justera in timingen på cammarna som vi pratade om.

Får du problem är det bara att höra av sig! :)

Hej

När drar ni igång i Tenhult? Jag börjar bli lite sugen på att uppdatera bågen och dra ett par pilar...

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Var riktigt skoj att träffa er och skjuta några pilar och tack för hjälpen. Men fick dock ett annat problem vart sugen på en Oneida båge nu så var ju inte så där jättebra att testa en sån, var en riktigt trevlig båge att skjuta med så nästa båge blir en sån. Synd bara att dom är så jävla dyra som allt annat skoj man vill ha

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Du behöver ju inte köpa en ny Oneida, det går att få tag i fina beggade från andra sidan pölen! :)

Sant men är ju inte aktuellt det närmaste året så jag får se vad det blir sen när jag har råd...

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...