Hoppa till innehåll

Här får ni något att bräcka istället för varann..


Goddi

Recommended Posts

Med alla världsmästare här på forat så borde väl detta fixas med lätthet,den ena är bättre än den andra... :lol:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Med alla världsmästare här på forat så borde väl detta fixas med lätthet,den ena är bättre än den andra... :lol:

Finns redan här!

Du är sent ute! :lol:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Kan inget om pilar..

Men frånskott på duva är ju inte skitsvårt.. bara o hålla rakt på när duvar går rakt ut..

Kom igen när det är sidoduva o gärna dubble ;)

:D :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Aldrig skjutit båge mer än dem man snikrade själv som pojk men bara att träffa ett sånt litet mål som en lerduva är imponerande!

Visst frånduvor är rätt likt stillastående mål går rätt ok att skjuta med 22lr men båge är nog betydligt svårare

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Med alla världsmästare här på forat så borde väl detta fixas med lätthet,den ena är bättre än den andra... :lol:

om du är vågar satsa och betala då satsar jag dubbelt att jag klipper till varanan (ge mig en vecka då sickar jag filmen till dig)

alltså 5 av 10 fast jag har aldrig provat på lerduvor

och jag tror att alla de här "världsmästare" på forumet klarar detta efter några dagars trening

i syd Europa skjuter varannan kille med långbåge lika bra som den här kille med compound i USA

http://youtu.be/c2S1meIOAm0

för mig är de här killar Nr1 när det gäller bågskytte och bågjakt

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Med alla världsmästare här på forat så borde väl detta fixas med lätthet,den ena är bättre än den andra... :lol:

om du är vågar satsa och betala då satsar jag dubbelt att jag klipper till varanan (ge mig en vecka då sickar jag filmen till dig)

alltså 5 av 10 fast jag har aldrig provat på lerduvor

och jag tror att alla de här "världsmästare" på forumet klarar detta efter några dagars trening

i syd Europa skjuter varannan kille med långbåge lika bra som den här kille med compound i USA

http://youtu.be/c2S1meIOAm0

för mig är de här killar Nr1 när det gäller bågskytte och bågjakt

Ta med sånna fluflu pilar och en båge nästa vecka när du kommer!

Jag har kastare och duvor :lol:

Kan ju bli "sketkul" som vi säger här! :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

om du är vågar satsa och betala då satsar jag dubbelt att jag klipper till varanan (ge mig en vecka då sickar jag filmen till dig)

alltså 5 av 10 fast jag har aldrig provat på lerduvor

och jag tror att alla de här "världsmästare" på forumet klarar detta efter några dagars trening

i syd Europa skjuter varannan kille med långbåge lika bra som den här kille med compound i USA

http://youtu.be/c2S1meIOAm0

Ta med sånna fluflu pilar och en båge nästa vecka när du kommer!

Jag har kastare och duvor :lol:

Kan ju bli "sketkul" som vi säger här! :D

det gör vi

så fort jag hinner(om inte nästa då vecka efter.jag är i Kungsbacka )

ska bara kolla om jag får låna några fluflu sen gör vi kaos med duvor

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

det gör vi

så fort jag hinner(om inte nästa då vecka efter.jag är i Kungsbacka )

ska bara kolla om jag får låna några fluflu sen gör vi kaos med duvor

i fall om jag inte hittar fluflu se till att köpa på blocket tre styckna såna dvärghönor

(3hönor x 2 vingar=6 st fluflu =räcker för två pilar att börja med)

resten fixar vi med snabb limm när jag kommer :lol:

p.s

kolla samt. på blocket om någon säljer oranga talrikar

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Imponerande snabbhet. Men jag har svårt att se mig själv hoppa ner från ett jakttorn och skjuta 3 rådjur medan jag väntar på att landa!

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Ja, trickskytte och VM i snabbhet är inte alla gånger applicerbart på bågjakt. Ingen som kopplar ihop prickskytte och snabbskytte med krutvapen till jakt heller. Annars vore ju alla pistolskyttar som drar snabbast ur hölstret även detsamma som de bästa jägarna. =)

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Imponerande snabbhet. Men jag har svårt att se mig själv hoppa ner från ett jakttorn och skjuta 3 rådjur medan jag väntar på att landa!

 Vet inte hur det är med er andra men fick jag se JS göra det skulle i alla fall jag bli grymt imponerad. Skjuta fort och träffa rätt imponerar i alla fall på mig.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Vet inte hur det är med er andra men fick jag se JS göra det skulle i alla fall jag bli grymt imponerad. Skjuta fort och träffa rätt imponerar i alla fall på mig.

Det fixar han,, han kan hoppa med en häst samtidigt! ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Det jag inte begriper är hur han först skall få upp hästen i tornet. Men, jag har ju bara våra norrländska torn som referens... Verkar i alla fall jävligt besvärligt. Tror att jag ändå skulle bli ännu mer imponerad av den synen.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...