Hoppa till innehåll

Köpa smideskol / koks


K-E LIndblad

Recommended Posts

Hej,

jag har sökt runt på nätet efter var jag kan köpa lite stenkol eller koks, men inte hittat något i närheten av Halmstad.

Någon som har tips?

Mvh / Karl-Erik

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag skulle satt ut en annons i HN & HP. Det finns säkert någon gök som har en massa liggande. Fick en halv kubik stenkol gratis på det viset från en kille i Mölndal en gång....

Jag tro mer på traditionell papperstidning än internet i detta fall då jag tror att äldre lantbrukare och husägare är din primära målgrupp....

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag skulle satt ut en annons i HN & HP. Det finns säkert någon gök som har en massa liggande. Fick en halv kubik stenkol gratis på det viset från en kille i Mölndal en gång....

Jag tro mer på traditionell papperstidning än internet i detta fall då jag tror att äldre lantbrukare och husägare är din primära målgrupp....

Tack för tipset, varför har jag inte tänkt på det? :blush:

Skall kolla runt lite lokalt igen.

Mvh / Karl-Erik

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Hade inte militären vattentäckta stenkolsupplag i flera av de gamla stenbrotten mellan Halmstad och Tylösand förr? Tror mer och mer på att en annons faktiskt kan ge något på närmare håll än du anar....

Skall försöka kolla med en kompis som nog kan vete lite mer om det där. Men inte förrän i augusti när jag är tillbaka från semestern. Så påminn mig om jag skulle glömma bort.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Krisar det finns det en som säljer i Ystad.

Själv kör jag mest med Granngårdens äkta grillkol av lövträ.

Den funkar riktigt bra till både grillen och essjan och innehåller inget skit!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Hade inte militären vattentäckta stenkolsupplag i flera av de gamla stenbrotten mellan Halmstad och Tylösand förr? Tror mer och mer på att en annons faktiskt kan ge något på närmare håll än du anar....

Skall försöka kolla med en kompis som nog kan vete lite mer om det där. Men inte förrän i augusti när jag är tillbaka från semestern. Så påminn mig om jag skulle glömma bort.

Augusti, shit och jag som behöver så fort som möjligt :)

Trevlig semester!

Mvh / Karl-Erik

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...