Hoppa till innehåll

270 Win hylsor?


Hipshot

Recommended Posts

Testar att kolla om någon har hylsor i ovan kaliber till övers? Kompisens V-max börjar ta slut och som jag fattade det på honom så skulle han ställa sig och mata jaktmatch i marken för att frigöra hylsorna. Tänkte kolla om någon har liggandes? Är väl Norma som är mest intressant..

Mvh!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Varför går han inte till en skjutbana och plockar 30-06 hylsor.

Du har helt rätt.. kanske enklare!

Mvh!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Testar att kolla om någon har hylsor i ovan kaliber till övers? Kompisens V-max börjar ta slut och som jag fattade det på honom så skulle han ställa sig och mata jaktmatch i marken för att frigöra hylsorna. Tänkte kolla om någon har liggandes? Är väl Norma som är mest intressant..

Mvh!

Hur många behöver han?

Har några över

Norma kommer med fabriks laddad V-max nu i augusti annars

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ska ladda upp 50 kulor åt honom men jag vet inte, kan lika gärna raida närmsta skjutbana än att någon ska böka med gröna kuvert osv..

Mvh!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag plockade en drös 270w-hylsor på skjutbanan i helgen, 20-30st , Norma jaktmatch.

Intressant?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ehh?!

Damp ned en påse Normahylsor med posten idag utan avsändare.. Någon är jävligt vänlig och denne någon hade plockat fram min adress. Iofs inte så svårt men dock en jävligt bra grej!

Önskar denne någon förbli anonym eller kan man få en hint?

:wub:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ehh?!

Damp ned en påse Normahylsor med posten idag utan avsändare.. Någon är jävligt vänlig och denne någon hade plockat fram min adress. Iofs inte så svårt men dock en jävligt bra grej!

Önskar denne någon förbli anonym eller kan man få en hint?

:wub:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Nja, har ingen seriös samlig alls men jag har en ruskig massa olika skott. Såg att du hade men jag vet inte, lurade på att dra ett pm men jag är mest ute efter gammal ammunition som ändå kanske inte är jätttegammal? Roligast är sånt som man själv använt typ.. Men dra gärna ett pm vad du har så får vi se?

Mvh!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...